انتشار پوستر شخصیت های فیلم «جانوران شگفت‌انگیز 3»

 

برادران وارنر پوسترهای جدیدی از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore) با محوریت شخصیت‌ها منتشر کرد. همچنین تاریخ انتشار تریلر بعدی اعلام شده است.

تمرکز پوسترهای جدید فیلم «جانوران شگفت‌انگیز 3» روی شخصیت‌ها است و در مجموع ۱۸ پوستر مختلف منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های مختلف این فیلم فانتزی و جادوگری هستیم. در ادامه می‌توانید پوسترهای جدید فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» را مشاهده کنید:

همچنین برادران وارنر اعلام کرد که تریلر جدید فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» روز پنج‌شنبه این هفته منتشر خواهد شد.

ادی ردمین، جود لاو، مدس میکلسن، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

طبق خلاصه داستان منتشرشده از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور»، پروفسو آلبوس دامبلدور به‌خوبی می‌داند که گلرت گریندل‌والد، جادوگر قدرتمند تاریکی در حال به‌دست گرفتن کنترل دنیای جادوگران است. او به‌تنهایی نمی‌تواند جلوی گریندل‌والد را بگیرد و به همین منظور به نیوت اسکمندر ماموریتی می‌دهد که در آن تیمی از جادوگران و ساحره‌ها و یک ماگل نانوا شجاع را تشکیل دهد. آن‌ها باید در یک مأموریت بسیار خطرناک با موجودات جدید و قدیمی و همچنین پیروان در حال رشد گریندل‌والد مواجه و درگیر شوند. اما داملبدور تا چه زمانی می‌تواند در حاشیه باقی بماند؟

فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» قرار است در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود. مانند دو قسمت قبل وظیفه کارگردانی فیلم «جانوران شگفت‌انگیز 3» نیز بر عهده دیوید یتس بوده است و همچنین استیو کلاوز، نویسنده هر هفت قسمت فیلم «هری پاتر» که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در تیم ساخت دو قسمت اول فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» حضور داشت، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه کمک کرده است.

فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور»

فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور»

خبر مرتبط زیر را نیز میتوانید بخوانید:

عنوان رسمی و تاریخ اکران فیلم «جانوران شگفت‌انگیز 3» اعلام شد

منبع: زومجی

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا