قسمت دوم «استخراج» پاییز جلوی دوربین می‌رود

قسمت دوم استخراج

سم هرگریو، کارگردان «استخراج/ Extraction» محصول شبکه‌ی نت‌فلیکس که به پربازدیدترین فیلم تاریخ شبکه در سال گذشته تبدیل شد، اعلام کرد که قسمت دوم فیلم را از پاییز امسال مقابل دوربین می‌برد.

در «استخراج» گلشیفته فراهانی، کریس همسورث، دیوید هاربور، راندیپ هودا نقش‌آفرینی می‌کردند.

سام هرگریو می‌گوید که قرار است فیلمبرداری سکانس‌های اکشن با بازی کریس همسورث در نقش تایلر پاییز امسال انجام شود، به شرطی که محدودیت‌های بیماری کووید-19 اجازه بدهد.

وی گفت: “هنوز برنامه برسیاق گذشته است، تا زمانی که کووید در کار باشد. جو روسو هنوز در حال نگارش فیلمنامه است. برای مطالعه فیلمنامه هیجان داریم، همه‌ی ما امیدواریم که به حالت عادی برگردیم و یک ماجراجویی اکشن دیگر در دنیای استخراج بسازیم”.

در ادامه هرگریو گفت: “راستش را بخواهید همیشه اطراف شهر یا خانه‌ام قدم می‌زنم و به این فکر می‌کنم که چه راه‌هایی برای ساخت اکشنی متفاوت و جذاب وجود دارد. جوری خیال می‌کنم که یک دوربین پشت چشمانم است و مثلاً می‌گویم: «چه راه جالبی برای فیلمبرداری این وجود دارد؟»، «آن کار جذاب خواهد بود». بنابراین همیشه در حال فهرست‌سازی هستم و سعی می‌کنم راه‌هایی متفاوت و جذاب برای فیلمبرداری اکشن و طراحی متفاوت سکانس های اکشن ‌ پیدا کنم. من و جو در مورد این موضوع بحث‌های زیادی داشته‌ایم، ایده‌هایی مطرح کرده‌ایم، گسترش شان دادیم و من برای این چالش هیجان‌زده‌ هستم”.

سام هرگریو تایید می‌کند که یافتن ایده برای قسمت دوم «استخراج» که در حد و اندازه قسمت اول باشد، سخت بود.

سام هرگریو میگوید: ” کار دشواری است، این‌طور نیست؟ اما زیبایی چنین فیلم‌های اکشن و بزرگی به چالش کشیدن فیلمسازان– از جمله خود من – است و انتظارها را فراتر می‌برند. مثلاً شما چگونه می‌خواهید انتظارات را فراتر ببرید وقتی فیلم‌های اکشن زیادی عرضه شده‌اند. حتی پس از «استخراج»، بسیاری از فیلم‌ها ساخته شد و مرز‌ها را پشت سر گذاشت بنابراین ما باید فراتر از آن‌ها برویم. ما باید سطح اکشن را بالاتر ببریم”.

قسمت دوم استخراج
کریس همسورث در فیلم اکشن «استخراج»

 

منبع: دنیای تصویر

اخبار مرتبط با شبکه نتفلیکس:

پخش هفته ای یک فیلم جدید در نتفلیکس

عبور تعداد مشترکان شبکه نتفلیکس از ۲۰۰ میلیون نفر

دیوید لینچ سریال «ویستریا» را برای نتفلیکس می‌سازد

«گامبی وزیر» رکورد سریالهای نتفلیکس را شکست

«سرقت پول» صدرنشین جدول پرببیننده ترین سریالهای «نتفلیکس» شد

تهیه کننده چینی نتفلیکس درگذشت / مسمومیت با فنجان چای آلوده

نتفلیکس ساخت فیلم «مرد خاکستری» را به تعویق انداخت

مخالفت نتفلیکس با درخواست وزیر فرهنگ بریتانیا

آیا نتفلیکس میتواند رکورد هشتادوپنج ساله را در اسکار بشکند؟

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا