راسل کرو به لایو اکشن کریون شکارچی پیوست

 

در نهایت نام یکی دیگر از بازیگر‌های لایو اکشن کریون شکارچی مشخص شد. پس از موفقیت سونی پیکچرز با فیلم‌های، Venom: Let There Be Carnage که در ماه اکتبر منتشر شد و Spider-Man: No Way Home در دسامبر، این استودیو به دنبال وسعت بخشیدن به اسپایدر ورس خود است.

پس از اکران Morbius در آوریل سال جاری، پروژه بعدی در لیست دنیای مرد عنکبوتی سونی، Kraven The Hunter خواهد بود که یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های شرور فرنچایز اسپایدرمن را برای اولین بار وارد دنیای سینما کرده و لایو اکشن آن را می‌سازد. Kraven the Hunter که قرار است در ژانویه ۲۰۲۳ اکران شود، هنوز در مراحل اولیه توسعه به عنوان بخشی از فهرست رو به رشد فیلم ابرقهرمانی سونی است.

شایعات حاکی از آن است که این فیلم بازیگران مهمی مانند آفتاب پرست و کالیپسو را وارد روایت می‌کند، که همگی این امکان را دارند که ببینند مرد عنکبوتی نیز در این جهان نقش مهمی ایفا خواهد کرد. اینکه چگونه این شخصیت‌ها با دیگر ضدقهرمانان سونی در Venom و Morbius مرتبط می‌شوند، باید دید، اما پتانسیل گسترش این جهان مطمئناً برای همه بیش از پیش آشکار خواهد شد.

در چند ماه گذشته، آرون تیلور جانسون تنها عضو تایید شده بازیگران کریون شکارچی بوده است، زیرا او دومین نقش خود در مارول را پس از حضور در فیلم Avengers: Age of Ultron در سال ۲۰۱۵ بازی می‌کند. اکنون، اخبار منتشر شده حاکی از آن است که یکی دیگر از کهنه‌کارهای لایو اکشن‌های کتاب‌های مصور به این جنگ ملحق شده است.

هالیوود ریپورتر فاش کرد که راسل کرو به بازیگران فیلم اسپین آف مرد عنکبوتی از سونی پیکچرز، یعنی کریون شکارچی پیوسته است.

کرو به ستاره سابق MCU، آرون تیلور جانسون، به عنوان تنها بازیگران اعلام شده این پروژه می‌پیوندد. نقش کرو در این فیلم هنوز فاش نشده است، اگرچه THR خاطرنشان می‌کند که بسیاری از شخصیت‌های فرعی فیلم، اعضای خانواده کریون خواهند بود.

این دومین نقش کرو در یک محصول مارول است، زیرا او نقش زئوس را در فیلم Thor: Love and Thunder محصول مورد انتظار استودیوی مارول بازی خواهد کرد که در تاریخ ۸ ماه جولای ۲۰۲۲ برای اولین بار اکران خواهد شد.

راسل کرو با ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی غریبه نیست. بازی در نقش پدر سوپرمن، جور-ال، در فیلم Man of Steel محصول سال ۲۰۱۳، فیلمی که DC Extended Universe را آغاز کرد باعث می‌شود تا این هنرمند با فضای فیلم‌های استودیو مارول نیز تا حدودی آشنا باشد. نزدیک به یک دهه بعد، او قرار است در فیلم Thor: Love and Thunder نقش زئوس در دنیای MCU را بازی کند، اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که نقش او در کنار کریس همسورث، ناتالی پورتمن شخصیت‌های اصلی این فرنچایز و دیگر شخصیت‌های مهم فیلم چقدر بزرگ خواهد بود.

با توجه به اینکه کریون شکارچی داستان انفرادی عمیق خود را از شخصیت شرور کلاسیک مرد عنکبوتی ارائه می‌کند، کرو باید این شانس را داشته باشد که در کنار تیلور جانسون برای سونی نقش یک شخصیت مکمل را بازی کند. با توجه به این امر که مدت زمانی کمتر از یک سال به اکران این اثر باقی ماندهاست به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور اطلاعات بیشتری از تیم لایو اکشن کریون شکارچی از جمله نقش راسل کرو در این اثر منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

راسل کرو در فیلمی دلهره آور ظاهر می‌شود

تلاش راسل کرو برای تبدیل کردن استرالیا به یک قطب فیلم سازی در جهان

بازی راسل کرو در نقش یک نقاش مشهور

راسل کرو

منبع: سرگرمی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا