سازنده «گربه چکمه پوش» کارگردان انیمیشن موزیکال «اسمورف‌ ها» شد

 

پارامونت Smurfs به‌ تازگی کریس میلر کارگردان انیمیشن «گربه چکمه پوش» را برای کارگردانی انیمیشن موزیکال «اسمورف‌ ها» انتخاب و استخدام کرده‌ است.

ماه بهمن گذشته بود که پارامونت و نیکلودئون از همکاری با یکدیگر برای ساخت چندین فیلم و انیمیشن براساس مجموعه اسمورف‌ ها خبر دادند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان انیمیشن «اسمورف‌ ها» انتخاب و معرفی شده است.

طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، کریس میلر که پیش از این انیمیشن «گربه چکمه پوش» را در سال ۲۰۱۱ کارگردانی بود و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد، وظیفه کارگردانی انیمیشن موزیکال «اسمورف‌ ها» را بر عهده گرفته است.

انیمیشن The Smurfs Musical با همکاری پارامونت انیمیشن و نیکلودئون انیمیشن در دست ساخت است و پم بردی، نویسنده فیلم «تیم آمریکا: پلیس جهانی» و انیمیشن «ساوت پارک» وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارد. شخصیت‌ها و مجموعه اسمورف‌ها توسط کارتونیست بلژیکی به‌نام پیو در سال ۱۹۵۸ برای اولین‌بار خلق و معرفی شد. پس از شهرت کمیک‌های اسمورف‌ها، شاهد ساخت چندین انیمیشن براساس مجموعه The Smurfs بودیم.

در سال ۲۰۱۱ فیلم «اسمورف‌ ها» با بازی نیل پاتریک هریس، جیما مایز، سوفیا ورگارا، هنک آزاریا و تیم گان، تولید و روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم یک اثر لایو اکشن و انیمیشن بود که بیش از ۵۶۳ میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

در ادامه فیلم «اسمورف‌ ها 2» تولید و در سال ۲۰۱۳ روی پرده‌های سینما رفت و تنها ۳۴۷/۵ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. علاوه‌بر انیمیشن «گربه چکمه پوش»، کریس میلر سابقه کارگردانی انیمیشن «شرک 3» و صداپیشگی در انیمیشن‌های مختلف شرک و گربه چکمه پوش را نیز در کارنامه خود داشته است.

انیمیشن The Smurfs Musical قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران شود.

انیمیشن «اسمورف‌ ها»

خبر مشابه:

اتشار اولین تصویر انیمیشن «گربه چکمه پوش 2» با صداپیشگی آنتونیو باندراس و سلما هایک

منبع: زومجی

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا