معرفی صدرنشین ها در فروش و آرای مردمی در میان فیلم‌های اول جشنواره فیلم فجر

 

به گزارش عصرسینما، «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ بیشترین تعداد رای مردمی در میان فیلم‌های اول را کسب کرده و فیلم «گیج‌گاه» عنوان پرفروش‌ترین فیلم را به خود اختصاص داده است‌.

این دوره از جشنواره برای اولین‌بار در بخش سودای سیمرغ میزبان هفت فیلم اول است. آمار لحظه‌ای ارائه شده در سامانه سمفا تا ساعت 18:45 نشان می‌دهد که فیلم «روزی روزگاری آبادان» اولین تجربه حمیدرضا آذرنگ در کارگردانی با 327 رای مردمی رتبه نخست در کسب آرا مردمی در میان فیلم‌های اول را به خود اختصاص داده است.

فیلم «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی با 269 رای مردمی در رتبه دوم قرار دارد. «مصلحت» اولین فیلم بلند حسین دارابی 199 رای مردمی کسب کرده و رتبه سوم تا به این لحظه را در اختیار دارد.

پرفروش‌ترین فیلم‌ اول براساس آمار سمفا تا این لحظه فیلم «گیج‌گاه» با فروش حدودی شش هزار و 900 بلیت است. «خط فرضی» اولین فیلم بلند فرنوش صمدی با فروش حدود شش هزار و 133 بلیت جایگاه دوم در میان فیلم‌های اول را دارد.

حدود پنج هزار و 975 بلیت برای اثر حمیدرضا آذرنگ (روزی روزگاری آبادان) در سامانه سمفا ثبت شده و بر این اساس این فیلم رتبه سوم در میام پرفروش‌های فیلم اولی را دارد.

فیلم سینمایی روزی روزگاری در آبادان

اخبار مشابه:

«شیشلیک» در صدر پرفروش ترین فیلمهای جشنواره فیلم فجر

معرفی نامزدهای بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا