واکنش پیمان معادی و ساره بیات به درگذشت همبازی شان در فیلم «جدایی نادر از سیمین»

 

به گزارش عصرسینما، پیمان معادی و ساره بیات به خبر درگذشت علی‌اصغر شهبازی همبازی شان در فیلم «جدایی نادر از سیمین» واکنش نشان دادند.

پیمان معادی و ساره بیات در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام درگذشت علی‌اصغر شهبازی را تسلیت گفتند.

پیمان معادی دراینباره نوشت: “علی‌اصغر شهبازی عزیز بازیگر خوب فیلم جدایی نادر از سیمین و رفیق دوست داشتنی ما امروز درگذشت. تسلیت عرض می کنم به خانواده محترم شهبازی. یاد و خاطرات شیرین، پندهای پدرانه و نقش آفرینی کم نظیرشان همیشه با ما خواهد ماند”.

 

 

ساره بیات نیز با قرار دادن یک استوری به خبر درگذشت علی‌اصغر شهبازی واکنش نشان داد.

ساره بیات نوشت: “مرد مهربان، جناب شهبازی عزیز یادتون گرامی، روانتان شاد”.

 

 

به گزارش عصرسینما، علی‌اصغر شهبازی صبح نهم آذرماه به دلیل ایست قلبی و در سن نودوهشت سالگی دارفانی را وداع گفته است و مراسم تشییع و خاکسپاری وی نیز روز گذشته و در سکوت کامل خبری برگزار شده است.

مرحوم علی‌اصغر شهبازی متولد سال ۱۳۰۱ در تهران بود. وی نخستین بار در فیلم «زیر درخت هلو» به کارگردانی ایرج طهماسب و محصول سال ۱۳۸۴ ایفای نقش کرد.

«پنج تا پنج» محصول سال ۱۳۹۲ و «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی و محصول سال ۱۳۸۹ دیگر فیلمهایی بودند که علی‌اصغر شهبازی در آنها بازی کرد.

علی‌اصغر شهبازی با بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» جایزه خرس نقره‌ای جشنواره فیلم برلین را به صورت گروهی و همراه سایر بازیگران این فیلم دریافت کرد.

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا