تاریخ اکران فیلم سینمایی«بیوه سیاه» مشخص شد / یک فیلم ابرقهرمانی دیگر از کمپانی مارول

 

فیلم سینمایی «بیوه سیاه» جدیدترین محصول کمپانی مارول بعد از یکسال تعویق در اکران بالاخره ابتدای تابستان ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «بیوه سیاه» محصول تازه کمپانی مارول قرار بود تابستان امسال اکران شود به دلیل شیوع بیماری کرونا اکرانش بار‌ها به تعویق افتاد، حال بعد از گذشت ماه‌ها اعلام شد که فیلم سینمایی «بیوه سیاه» جدیدترین محصول کمپانی مارول بعد از یکسال تعویق در اکران بالاخره ابتدای تابستان ۲۰۲۱ اکران می شود.

این فیلم به کارگردانی کیت شورت‌لند است و فیلم‌نامهٔ آن را ژاک شفر و ند بنسون نگاشته‌اند.

از بازیگران فیلم سینمایی «بیوه سیاه» می‌توان به اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف در نقش بلک ویدو، فلورنس پیو، دیوید هاربر، ریچل وایس و او. تی. فاگبنلی اشاره کرد.

این فیلم اولین فیلم فاز چهارم و بیست و چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود.

کار ساخت فیلم «بیوه سیاه» از آوریل ۲۰۰۴، توسط لاینزگیت آغاز شد و دیوید هیتر به عنوان نویسنده و کارگردان و آوی آراد برای تهیه‌کنندگی انتخاب شدند. با این حال پروژه رو به جلو پیش نرفت و حق امتیاز فیلم نسبت به این شخصیت در ژانویه ۲۰۰۶، به مارول استودیوز بازگردانده شد.

سپس اسکارلت جوهانسون نقش این شخصیت را در چندین فیلم واقع شده در دنیای سینمایی مارول، ابتدا از «مرد آهنی ۲» (۲۰۱۰) ایفا کرد. مارول و جوهانسون در طی سال‌های بعد چندین بار به ساخت یک فیلم انفرادی علاقه نشان دادند و در سال ۲۰۱۸ ساخت فیلم با استخدام شفر برای نوشتن فیلم‌نامه و شورت‌لند برای کارگردانی پیش رفت.

داستان فیلم «بیوه سیاه» چنین اس : در پی وقایع «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه سوکوویا و کمک به استیو راجرز، تنها شده و تحت تعقیب دولت قرار گرفته است.

فیلم سینمایی بیوه سیاه

 

منبع: میزان

اخبار مشابه زیر را نیز می توانید بخوانید:

بازی در یک فیلم علمی-تخیلی دیگر / اسکارلت جوهانسون «عروس» می‌شود

ازدواج اسکارلت جوهانسون در ایام کرونایی

با سیزده فیلمی که مخاطبان چشم‌انتظار دیدن‌شان هستند و اکران آنها عقب افتاده آشنا شوید

از سرگیری فیلمبرداری سریال جدید کمپانی مارول با بازی جرمی رنر

کارگردانان جدید سریال ابرقهرمانی «شوالیه ماه» معرفی شدند

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا