بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان در مرز ورشکستگی قرار گرفت

سینمای AMC اعلام کرد در صورتی که حمایت نشود تا اوایل سال جدید میلادی احتمال تمام شدن نقدینگی و ورشکستگی اش وجود دارد.

به گزارش انگدجت، شکی نیست که با همه گیری کووید ۱۹ سینما‌ها از جمله سینمای AMC دچار مشکل شده اند؛ اما اکنون مشخص است که این سینمای زنجیره‌ای در مرز ورشکستگی قرار گرفته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، AMC هشدار داده است که اگر به آن کمک نشود نقدینگی و سرمایه این گروه سینمایی در ژانویه سال ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید. این کمپانی تخمین زده است که حداقل ۷۵۰ میلیون دلار نیاز دارد تا بتوانند در سال آینده همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

این گروه سینمایی در حال بررسی گزینه‌هایی است که بتواند به فعالیتش ادامه دهد. این گزینه‌ها شامل بودجه اضافی، مذاکره با صاحبان ملک‌ها برای تعویق و کاهش اجاره‌ها می‌شود. همچنین احتمال همکاری و سرمایه گذاری شرکت‌های دیگر نیز مطرح شده است.

با افزایش میزان مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا و تصمیم استودیو‌ها برای نمایش فیلم هایشان به صورت همزمان در سینما‌ها و سرویس‌های نمایش آنلاین، میزان مخاطبان و درآمد این سینما تحت تأثیر قرار گرفته است. با وجود اینکه ۴۰۴ مورد از ۵۹۴ سینمای این گروه در آمریکا بازگشایی شده بودند، میزان فروش بلیت در اکتبر و نوامبر در مقایسه با سال گذشته کاهش ۹۲ درصدی داشته است. به نظر می‌رسد مخاطبان تمایلی ندارند تا به قیمت جان و سلامتیشان فیلمی را در سینما ببیند. به همین دلیل استودیو‌ها اکران فیلم‌ها را تا زمان اطمینان از بازگشایی سینما‌ها به عقب می‌اندازند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا