ساخت پیش درآمد سریال «سوپر نچرال» در دستور کار قرار گرفت

 

وب سایت ددلاین در گزارش اختصاصی و اخیر خود مدعی شد شبکه The CW با ساخت پیش درآمد «سوپرنچرال» (Supernatural) موافقت کرده است.

شرکت‌های وارنر و CBS Corporation اوایل سال ۲۰۰۶ میلادی تصمیم گرفتند شبکه‌های The WB و UPN را ادغام کرده و یک شبکه جدید تحت عنوان The CW ایجاد کنند. بدین ترتیب، برنامه‌های شبکه‌های قدیمی به شبکه جدید انتقال داده شده‌اند. یکی از برنامه‌ها، سریال «سوپرنچرال» بود که نخستین بار در سپتامبر ۲۰۰۵ و از طریق The WB روی آنتن رفت. داستان درباره برادران وینچستر است که توسط پدرشان آموزش دیده‌اند تا موجودات فراطبیعی را یافته و نابود کنند. دلیل این اتفاق را باید در مرگ مادر خانواده جستجو کرد. در حالی که سم و دین سن و سال چندانی نداشتند، یک شیطان مادرشان را مقابل چشمانشان به آتش کشید و جانش را گرفت.

اریک کریپک که خالق سریال «سوپرنچرال» به شمار می‌رود، در ابتدا قصد داشت داستان را طی ۵ سال به یک جمع‌بندی برساند، اما به لطف طرفداران پروپاقرصی که عطششان برای تماشای ماجراجویی‌های برادران وینچستر کم نمی‌شد، طی سال‌های گذشته مجموعا ۱۵ فصل مختلف بر اساس آن ساخته شد. بدین ترتیب، طولانی‌ترین سریال در تاریخ ایالات متحده آمریکا لقب گرفت. در ضمن، اسپین‌‌آف‌های مختلفی بر اساس سریال در دست ساخت قرار گرفتند، اما هیچ کدام نتوانستند نظر مثبت مدیران شبکه را جلب کرده و رنگ واقعیت به خود بگیرند. اینطور که به نظر می‌رسد، سنت‌شکنی سرانجام رخ داده است.

وب سایت ددلاین در گزارش اخیر خود اعلام کرد ساخت پیش درآمد «سوپرنچرال» چراغ سبز مدیران The CW را دریافت کرده و در آینده جلوی دوربین خواهد رفت. اینبار خبری از اریک کریپک نیست و رابی تامپسون به عنوان شورانر انتخاب شده است. او با دنیای «سوپرنچرال» غریبه نبوده و به عنوان تهیه‌کننده در ساخت ۴۸ قسمت آن مشارکت داشت. اطلاعات موجود به این یک مورد خلاصه نمی‌شود. نگارنده مطلب در ادامه گفت داستان روی جان و مری وینچستر تمرکز داشته و می‌خواهد نحوه آشنایی‌شان را به تصویر بکشد. سریال همچنین سعی می‌کند اقداماتشان را نشان دهد؛ اقداماتی که نه تنها عشقشان را نجات داد، بلکه جلوی نابودی جهان را گرفت.

پیش درآمد Supernatural با نام The Winchesters ساخته می‌شود و علاقه‌مندان شاهد بازگشت دین وینچستر با نقش‌آفرینی جنسن اکلس خواهند بود. او به عنوان یک راوی عمل کرده و اتفاقات داستان را برای مخاطب روایت می‌کند. اکلس تنها بازیگر نبوده و در کنار همسر خود دنیل هریس یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی خواهد بود. در ضمن، شخصیت‌های جان و مری وینچستر حضور قابل‌توجهی در ۱۵ فصل سوپرنچرال داشته‌اند اما اطلاعات کمی درباره گذشته‌شان وجود دارد. به خصوص مری که فاش شد قبلا یک شکارچی هیولا بوده است. از همین رو، می‌توان گفت محصول جدید The CW پتانسیل بالایی برای جذب طرفداران دارد.

در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون دیگر بازیگران The Winchesters، تاریخ شروع فیلمبرداری یا زمان انتشارش در دسترس نیست.

سریال «سوپرنچرال»

منبع: sargarme

اخبار زیر را نیز میتوانید بخوانید:

انتشار اولین تصویر از جنسن اکلس در سریال ابرقهرمانی «پسرها» / با نسخه پارودی کاپیتان آمریکا آشنا شوید

اولین تصاویر از فصل یازدهم سریال «مردگان متحرک» منتشر شد

تاریخ انتشار فصل هشتم سریال «فلش» اعلام شد

نتفلیکس بازیگران اصلی سریال لایو اکشن «رزیدنت اویل» را معرفی کرد

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا