صدور پروانه نمایش برای سه فیلم دیگر / «چپ، راست، مستقيم» با بازیگران چهره‌اش بر پرده سینماها می‌آید

 

به گزارش عصرسینما، در جلسه فوق العاده شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی با صدور پروانه نمایش سه فیلم موافقت شد.

شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم های «چپ، راست، مستقيم» به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی حامد محمدی، انيميشن «لوپتو» به تهیه کنندگی محمد حسين صادقی و کارگردانی عباس عسگری و «بچه گرگ های دره سيب» به تهيه كنندگی مجيد برزگر و كارگردانی فريدون نجفی موافقت کرد.

به گزارش عصرسینما، فیلم سینمایی «چپ، راست، مستقيم» ساخته حامد محمدی است که پیش از این فیلمهای دیگری همچون «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «اکسیدان» و «چهار انگشت» را کارگردانی کرده است.

رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی و با حضور سروش صحت، ستاره اسکندری، مونا فرجاد، تینو صالحی و محمدرضا مالکی بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «چپ، راست، مستقيم» ایفای نقش کرده اند.

اسامی سایر عوامل سازنده فیلم سینمایی «چپ، راست، مستقيم» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح‌صحنه و لباس، سیامک احصایی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پوپک مظفری، مدیرتولید: مجید کریمی، طراح گریم، عظیم فراین، عکاس: محمدمهدی دلخواسته، مشاور رسانه: ملیکا راد.

فیلم سینمایی چپ، راست، مستقيم

به گزارش عصرسینما، انيميشن «لوپتو» به تهیه کنندگی محمد حسين صادقی و کارگردانی عباس عسگری ساخته شده است و در خلاصه داستان این انیمیشن بلند سینمایی آمده است: “آقای کمالی صاحب یک آسایشگاه است که با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیماران خود ، آن‌ها را درمان می‌کند. اسباب بازی‌های ساخته شده توسط بیماران چون خلاقانه‌اند، بین کودکان محبوبیت زیادی دارند. به دلایلی کارگاه اسباب بازی تعطیل می‌شود. حال بیماران وخیم و آقای کمالی بسیار ناامید و غمگین می‌شود فرشته‌ای که به آدم‌های غمگین و ناامید، امید می‌دهد، سعی در حل مشکلات و بازگشایی آسایشگاه اسباب بازی دارد”.

فیلم انيميشن لوپتو

به گزارش عصرسینما، فیلم سینمایی «بچه گرگ های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه کنندگی مجید برزگر ساخته شده و محمدرضا عالی ور، امیررضا فرامرزی، سمیرا بالی پور، سوگل طهماسبی، علیرضا اوسیوند، غلام شاه قنبری، سمیرا پرویزی، مسیح نجفی، حبیب تاجمیری و مرجان خسروی بازیگران این فیلم هستند.

فیلمنامه فیلم «بچه گرگ های دره سیب» که توسط خود فریدون نجفی نوشته شده است و در خلاصه داستانش آمده است: “داستان آشو، پسر بچه یازده ساله‌ی بختیاری ست که پدرش به جرم قتل فراری ست، برای نجات جانش ازتهدید طایفه و خانواده مقتول، مجبور می شود با ترک روستای خود و با پوشیدن لباس دخترانه ، سفر پرماجرایی را آغاز کند. او در انتهای این سفر با حقایق جدیدی درباره مادرش-که گفته شده بود مرده است- و بی گناهی پدرش رو به رو می‌شود”.

فیلم سینمایی بچه گرگ های دره سیب

اخبار مشابه:

صدور پروانه نمایش برای دو فیلم / اکبر عبدی با «اتومبیل» به سینماها می‌آید

صدور پروانه نمایش برای سه فیلم / «بی‌ همه‌ چیز» به اکران عمومی درمی‌آید

پروانه نمایش دو فیلم صادر شد / «آتابای» نیکی کریمی اکران میشود

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا