نتفلیکس دست به کار ساخت فصل ششم سریال «آینه سیاه» شد

 

نتفلیکس به‌ صورت رسمی به ساخت فصل ششم سریال «آینه سیاه» (Black Mirror) چراغ سبز نشان داده و مراحل انتخاب بازیگران فصل جدید این سریال آغاز شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل جدید سریال «آینه سیاه» در دست ساخت است. شبکه نتفلیکس سرانجام دستور ساخت فصل ششم سریال «آینه سیاه» را صادر کرده است که دوباره در آن شاهد نگاهی به تاثیر فناوری روی انسان و زندگی آن خواهد پرداخت.

همچنین گفته می‌شود که فصل ششم سریال «آینه سیاه» قرار است دارای قسمت‌های بیشتری نسبت به فصل پنجم این سریال باشد که تنها در ۳ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شده بود.

نتفلیکس از هم‌اکنون مراحل استخدام بازیگران سریال «آینه سیاه» را آغاز کرده است. مانند ۵ فصل گذشته، چارلی بروکر برای ساخت فصل جدید این سریال محبوب و تحسین شده باز خواهد گشت که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

تاکنون ۵ فصل و ۲۲ قسمت از سریال «آینه سیاه» تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ از شبکه چنل 4 و سپس نتفلیکس پخش شده است.

هر قسمت از سریال «آینه سیاه» درواقع داستان مستقل و متفاوتی را روایت می‌کند. همچنین در سال ۲۰۱۸ فیلم «آینه سیاه: بندراسنچ» از نتفلیکس پخش شد که کاربران می‌توانستند مسیر داستان را براساس تصمیمات خود انتخاب کنند.

چارلی بروکر در سریال ۲۰۲۰ سریال «مرگ بر 2020» برای برای نتفلیکس تولید کرد که این اثر نتوانست واکنش‌های مثبتی را دریافت کند. او همچنین امسال انیمیشن «دزد گربه» را برای نتفلیکس تولید کرده است که بینندگان می‌توانند مسیر داستان این انیمیشن را انتخاب کنند.

فصل پنجم سریال «آینه سیاه»
نمایی از فصل پنجم سریال «آینه سیاه»

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا