شرط کریستین بیل برای حضور مجدد در نقش بتمن

 

کریستین بیل که در سه گانه «شوالیه تاریکی» در نقش بتمن بازی کرده بود، می‌گوید تنها در صورتی حاضر به تکرار این نقش است که کریستوفر نولان کارگردان باشد.

به گزارش اسکرین رنت، کریستین بیل، ستاره ۴۸ ساله انگلیسی، به زودی با ایفای نقش گور، سلاخ خدایان در فیلم ثور: عشق و تندر برای اولین بار به دنیای سینمایی مارول قدم خواهد گذاشت. البته وی قبل از این که به این دنیای سینمایی ملحق شود، با بازی در نقش بروس وین/ بتمن در سه گانه شوالیه تاریکی (۲۰۱۲-۲۰۰۵) کریستوفر نولان، در دنیای فیلم‌های اقتباس شده از کتابهای مصور شناخته و محبوب شده بود.

از آن زمان که بیل شنل بتمن را از تن درآورده، تاکنون بازیگرانی چون بن افلک و رابرت پتینسون این نقش را روی پرده نقره‌ای برده‌اند اما بتمنِ بیل همچنان محبوب‌ترین بتمن سینمایی است. از آنجایی که مایکل کیتون قرار است در فیلم فلش ساخته اندی ماسکیتی نقش بتمن را تکرار کند، این سوال در ذهن طرفداران ایجاد شده است که آیا بیل نیز در آینده دوباره شنل بتمن را به تن خواهد کرد یا نه.

این ستاره هالیوودی در گفت‌وگویی اختصاصی با اسکرین رنت با بیان این که تا به حال حرف تکرار نقش بتمن توسط او به میان نیامده است، در پاسخ به این سوال گفت: من با کریس نولان قراری داشتم آن هم این بود که سه فیلم بسازیم و بعد برویم رد کارمان. اما اگر کریس نولان داستان دیگری برای گفتن داشته باشد و بخواهد آن را با من درمیان بگذارد برای تکرار نقش بتمن آماده‌ خواهم بود.

از سه گانه شوالیه تاریکی که با فیلم بتمن آغاز می‌کند (۲۰۰۵) برای اولین روی پرده نقره ای رفت و با فیلم شوالیه تاریکی برمی خیزد (۲۰۱۲) به کار خود پایان داد، معمولا به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما یاد می‌شود. این سه گانه برای بیل نیز پربرکت بود؛ فیلم‌های شوالیه تاریکی و شوالیه تاریکی برمی خیزد از پرفروش‌ترین فیلم‌های کارنامه هنری این ستاره هالیوودی هستند.

پشت صحنه فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»
پشت صحنه فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»

اخبار مشابه:

ساخت دنباله «بتمن» با بازی رابرت پتینسون / مت ریوز مجددا روی صندلی کارگردانی می‌نشیند

ابراز تاسف مجدد جورج کلونی از بازی در فیلم «بتمن» / دیدن این فیلم به من آسیب جسمی می‌زند

منبع: ایرنا

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا