هشت بازیگر به فصل بعدی سریال «موجه» پیوستند

 

شبکه FX از استخدام ۸ بازیگر جدید برای حضور در سریال «موجه: شهر نخست» (Justified: City Primeval) با بازی تیموتی اولیفانت خبر داده است.

بهمن گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه شبکه اف‌ایکس در حال ساخت فصل جدید و محدودی برای سریال «موجه» (Justified) است که در آن تیموتی اولیفانت برای نقش مارشال ریلان گیونز باز خواهد گشت. همچنین در ادامه گفته شد که کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم «پالپ فیکشن» در حال مذاکره با شبکه FX برای کارگردانی یک یا دو قسمت از سریال «موجه: شهر نخست» است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۸ بازیگر جدید به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است.

آنجانو الیس با سابقه بازی در فیلم King Richard و سریال Lovecraft Country، بوید هالبروک با سابقه بازی در سریال Narcos، آدلاید کلمنس با سابقه بازی در فیلم The Great Gatsby، واندی کرتیس-هال با سابقه بازی در سریال Daredevil، مارین ایرلند با سابقه بازی در سریال Y: The Last Man، نوربرت لئو بوتس با سابقه بازی در سریال Bloodline، ویکتور ویلیامز با سابقه بازی در سریال The Good Lord Bird و ویویان اولیفات، ۸ بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال «موجه: شهر نخست» اضافه شده‌اند.

استخدام ۸ بازیگر جدید برای حضور در سریال «موجه: شهر نخست»

مارشال ریلان گیونز در فصل جدید سریال «موجه» هشت سال است که کنتاکی را به مقصد میامی ترک کرده و اکنون در این شهر به‌عنوان مارشال در حال فعالیت است و همچنین پدر یک دختر ۱۴ ساله نیز شده است. در ادامه یک اتفاق تصادفی در یک بزرگراه متروکه در فلوریدا باعث می‌شود تا گیونز به دیترویت فرستاده شود و در آن‌جا او با کلمنت منسل ملقب به Oklahoma Wildman ملاقات کند.

منسل یک مجرم خطرناک است که بارها از دست بهترین نیروهای پلیس شهر دیترویت فرار کرده است و حالا گیونز در تلاش است تا دوباره این اتفاق رخ ندهد. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال «موجه: شهر نخست» از این هفته در شیکاگو آغاز خواهد شد. سریال «موجه» پیش از این در ۶ فصل و ۷۸ قسمت تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۵ از شبکه اف‌ایکس پخش شدند. این سریال با تحسین منتقدان مواجه شده و توانست جوایز بسیاری از جمله ۲ جایزه امی را نیز دریافت کند.

اسپین‌آف این سریال براساس رمان City Primeval: High Noon in Detroit اثر المور لئونارد در دست ساخت است. دیو اندرون و مایکل دینر به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال «موجه: شهر نخست» حضور دارند و دینر به‌عنوان کارگردان نیز در این سریال نقش خواهد داشت.

اخبار زیر را نیز درباره جدیدترین سریالهای تلویزیونی آمریکایی را میتوانید بخوانید:

بازیگر نقش اول جدید سریال «دکتر هو» معرفی شد

تاریخ پخش فصل پنجم سریال کمدی «کبرا کای» اعلام شد

نتفلیکس اعلام کرد: لغو ساخت ادامه سریال «نیروی فصایی» با بازی استیو کارل

کارگردان «چرنوبیل» سریال «تل‌ماسه» را می‌سازد

تاریخ پخش سریال «پیرمرد» با بازی جف بریجز اعلام شد

ابراز علاقه کیفر ساترلند برای ایفای مجدد نقش جک باوئر در سریال «۲۴»

بازیگران سریال «تد» معرفی شدند

ساخت اسپین‌آف سریال «کشتن ایو» در دستور کار قرار گرفت

ستاره های «بریکینگ بد» در یک سریال دیگر همبازی شدند

نتفلیکس به دنبال ساخت یک پیش درآمد برای سریال «تاج» است

پایان کار سریال «مردگان متحرک» و خداحافظی احساسی نورمن ریدس

منبع: زومجی

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا