پروانه نمایش «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» صادر شد / فیلمی با بازی بازیگران ایرانی و ترکیه ای

 

به گزارش عصرسینما، پروانه نمایش یک فیلم سینمایی از سوی شورای پروانه نمایش صادر شد.

پروانه نمایش فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان و کارگردانی مهرداد غفارزاده که در شورای پروانه نمایش سابق بازبینی و تاییده شده، صادر شد.

به گزارش عصرسینما، «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان»  محصول مشترک ایران و ترکیه است. پژمان بازغی، افسانه پاکرو، امید روحانی، سارا احمدی، فرناز محمودی و آیتک جاوید و بازیگران ترکیه یوسف چیم (yusuf çim)، علی بوراک جیلان (ali burak ceylan)، هازال تورسان (hazal tuesan)، آیشن اینجی (aysen inci)، سمرا دینجر (samra dincer) و الیف ارول (elif erol) بازیگران «ترانه ای عاشقانه با من بخوان» هستند و همچنین در این فیلم چناره ملک زاده خواننده آذربایجانی حضور دارد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» آمده است: امره جوان خوش صدا با دوست نزدیکش هاکان به عنوان پیک موتوری در یک رستوران در استانبول کار می کنند، امره رابطه ای صمیمی با مادرش دارد و هر از گاهی برای کودکان پرورشگاه بچه های بهشت، کنسرت های تک نفره اجرا می کند و مورد علاقه بچه های بی سرپرست آنجاست. در همین روزها دختری ایرانی به نام دلارا همراه برادرش حامد به استانبول می آیند تا به توصیه پدرشان شعبه ای از کارخانه ای را که صنعت خانوادگی شان است، در استانبول تاسیس کنند. از سوی دیگر هاکان با فیلمبرداری از امره و پخش فیلم در فضای مجازی باعث معروفیت وی شده است. در این میان زنی به نام سارا که دلال فروش املاک است، می خواهد محل پرورشگاه بچه های بهشت را با ترفندهای مختلف به دلارا بفروشد و امره که حامی کودکان پرورشگاه است با فروش پرورشگاه مخالفت می کند و حامد و دلارا درگیر ماجرایی ناخواسته می‌شوند و …

تدوین این فیلم توسط شاهین یارمحمدی انجام شده و صداگذاری آن را علیرضا علویان بر عهده دارد.

فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان»

 

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا