همکاری تورج اصلانی با فیلمساز گرجستانی در فیلم «پسر کوچک و جنگل»

 

به گزارش عصرسینما، فیلمبرداری فیلم سینمایی «پسر کوچک و جنگل» به کارگردانی گیورگی اواشویلی فیلمساز گرجستانی و با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی در کشور گرجستان به پایان رسید.

فیلم سینمایی «پسر کوچک و جنگل» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلمساز گرجستانی گیورگی اواشویلی (Giorgi Ovashvili) و با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی سینماگر ایرانی؛ محصول مشترک کشورهای گرجستان و فرانسه، در لوکیشن‌های سخت و مملو از برف و کولاک کشور گرجستان به پایان رسید و هم اکنون در آخرین مراحل فنی قرار دارد.

عرفان قبادی به عنوان دستیار فیلمبردار و همچنین داریا اصلانی به عنوان دستیار نور از ایران، در کنار تورج اصلانی در گروه فیلمبرداری این اثر سینمایی حضور داشتند.

تورج اصلانی در سمت مدیر فیلمبرداری پروژه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی؛ سال‌ها در جشنواره‌های مختلف دنیا حضور داشته و جوایز معتبر جهانی را هم از آن خود کرده است.

گیورگی اواشویلی کارگردانی فیلم «جزیره ذرت» (Corn island) را در کارنامه هنری خود دارد که نماینده کشور گرجستان در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار بود و نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی در سال 2016 نیز بود.

تورج اصلانی قرار بود مدیریت فیلمبرداری «جزیره ذرت» از فیلم‌های سینمای گرجستان و از مهمترین ساخته‌های گیورگی اواشویلی را در سال 2014 بر عهده داشته باشد که به دلیل عدم همکاری سفارت کشور آلمان در ایران و ندادن ویزا، این همکاری هشت سال بعد در فیلم «پسر کوچک و جنگل» به سرانجام رسید.

تورج اصلانی

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا