کارگردان مستند «زائر شب‌های بارانی» در کما

هامون شیرازی کارگردان مستند «زائر شب‌های بارانی» در حال حاضر در کما به سر می‌برد و خانواده وی از مردم خواسته‌اند برای بهبود حالش دعا کنند.

عصر سینما- نمایش مستند «زائر شب‌های بارانی» ساخته هامون شیرازی از ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در بستر مجازی آغاز شد.

نکته قابل توجه اینکه، هامون شیرازی کارگردان این اثر در حال حاضر در کما به سر می‌برد و خانواده وی از مردم خواسته‌اند برای بهبود حال وی دعا کنند.

«زائر شب‌های بارانی» مستند زندگی مردی است که سال‌های سال، آخرهای شب و درست ۲ قدم مانده به صبح در گوشمان قصه و شعر گفت و یک اختتامیه با شکوه از روزمرگی‌های زندگی برایمان ساخت.

در معرفی این مستند آمده است: «مستند «زائر شب‌های بارانی» با تو از روزگار رفته می‌گوید از زائر، از باران از شب از انسان از دوستانی که بودند و دیگر نیستند از یادواره‌هایی که در حافظه ماندند و خط خطی نشدند، محمد صالح علاء با تو از محمد صالح علاء می‌گوید.»

این فیلم محصول پاییز ۱۳۹۶ خورشیدی است و در بخش خارج از مسابقه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به نمایش در آمده ولی تاکنون در سینما و شبکه نمایش خانگی به نمایش درنیامده است.

در فهرست عوامل اصلی این فیلم مستند می‌توان به کارگردان: هامون شیرازی، تصویر: امیر رضاپور، تدوین: مجتبی محبی، دستیار تدوین: مدیا خائفی، تهیه کننده: هامون شیرازی و فریال تقی پور صمیمی، صدا، پژوهش و کار: هامون شیرازی و با تشکر از: شورانگیز طباطبایی، باران صالح علاء، حسین صالح علاء و رضا مهدوی هزاوه اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا