سکوت جانی دپ بالاخره شکسته شد / هالیوود برای هیچ دارد مرا بایکوت می‌کند

 

بازیگر مشهور سینما می‌گوید حس می‌کند از سوی هالیوود بایکوت شده است.

به گزارش ورایتی، جانی دپ در مصاحبه‌ای جدید که با ساندی تایمز انجام داده گفت حس می‌کند هالیوود بایکوتش کرده زیرا جدیدترین فیلمش «میناماتا» هنوز اکران نشده است.

این بازیگر که از سوی همسر سابقش به خشونت خانگی متهم شده، نادیده گرفته شدنش را در فصل خوب هالیوود یک محاسبه ریاضیاتی بی‌معنی رسانه‌ای خواند.

«میناماتا» که توسط اندرو لویتاس کارگردانی شده با بازی دپ در برابر یوجین اسمیت درباره یک فتوژورنالیست آمریکایی است که کمک کرد تا تاثیرات تراژیک مسمومیت با جیوه در جوامع ساحلی ژاپن در دهه ۱۹۷۰ افشا شود.

سال پیش جانی دپ در پرونده افترا علیه روزنامه «سان» انگلیسی شکست خورد. وی این شکایت را به این دلیل طرح کرده بود که در مطلبی از این روزنامه از وی به عنوان مردی که همسرش را کتک زده یاد شده بود. قاضی در نهایت حکم داد که ۱۲ مورد از ۱۴ مورد درج شده توسط روزنامه درست بوده است.

پس از آن اکران فیلم جدید جانی دپ در آمریکا توسط ام‌جی‌ام از فوریه ۲۰۲۱ به تعویق افتاد و این بازیگر نقشش در «هیولاهای شگفت‌انگیز» را از دست داد و مدس میکلسن جایگزین وی شد.

جانی دپ گفته است: برخی از فیلم‌ها قلب مردم را لمس می‌کنند و این موضوع در مورد مردمی که موضوع «میناماتا» بودند هم صادق است و افرادی که تجربه‌ای شبیه این موضوع داشتند هم همین طور. هالیوود برای هیچ دارد مرا بایکوت می‌کند. یک فرد، یک بازیگر، در یک موقعیت ناخوشایند و آشفته در طول چند سال چقدر می‌تواند ادامه بدهد؟

وی افزود دارد به سمتی حرکت می‌کند که باید برای ساختن همه چیز به آن سمت برود تا بتواند همه چیز را روشن کند.

به تازگی در برابر اعتراض‌هایی که به اهدای جایزه جشنواره فیلم سن‌سباستین به جانی دپ شد، این جشنواره اعلام کرد بر تصمیم خود مبنی بر تجلیل از جانی دپ استوار است و افزود وی به خشونت علیه زنان متهم نشده است. در ادامه جشنواره کارلووی واری نیز اعلام کرد در این دوره از جانی دپ تجلیل می‌کند.

جانی دپ

منبع: مهر

اخبار مشابه:

دفاع دبیر جشنواره سن سباستین از اهدای جایزه افتخاری به جانی دپ

جانی دپ در جشنواره سن سباستین مورد تقدیر قرار می‌گیرد

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا