کارگردان فیلم جدید سلنا گومز مشخص شد

 

به لطف مطلبی که روی خروجی Deadline قرار گرفته، حالا می‌دانیم وظیفه کارگردانی «خانه عروسک ها» (Dollhouse) روی دوش چه کسی قرار گرفته است.

وقتی بحث سلنا گومز به میان می‌آید، ذهن‌ها به سمت خوانندگی و آهنگ‌هایش می‌رود. با این حال، او طی سال‌های گذشته سعی کرده فعالیت‌هایش تنها به موسیقی خلاصه نشود، به خصوص اینکه ایفای نقش در سریال «جادوگران محله ویورلی» باعث شده بود در مرکز توجه‌ها قرار بگیرد. از شاخص‌ترین فیلم‌های اخیرش می‌توان «مرده‌ها نمی‌میرند» و «دولیتل» را نام برد. به این موارد باید صداپیشگی در «هتل ترانسیلوانیا ۴» را افزود که طی ماه‌های آتی به سینماها می‌آید. گومز همچنین در زمینه تهیه‌کنندگی فعالیت دارد. او یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال مشهور «۱۳ دلیل برای اینکه» بوده است.

وب سایت ددلاین با انتشار یک گزارش اختصاصی مشخص کرد چه کسی کارگردانی «خانه عروسک ها» را به دوش گرفته است. بر این اساس، اما تمی پروژه مزبور را جلوی دوربین می‌برد.

اما تمی طی سال‌های گذشته چند فیلم ساخته اما نام مشهور و شناخته‌شده‌ای به شمار نمی‌‌رود. شاخص‌ترین اثرش احتمالا «باد» (The Wind) است که سال ۲۰۱۸ میلادی روی پرده نقره‌ای رفت و به خاطر اتمسفر گیرا و صحنه‌های ترسناکش مورد تحسین قرار گرفت. هر چند، نقدهای مثبت برای ثبت رقمی قابل‌قبول در باکس آفیس کافی نبودند تا فروشش تنها ۲۵ هزار دلار باشد. در ضمن، آدام فوگلسون مدیر TXfilms Motion Picture Group به تحسین اما تمی پرداخت و گفت او درک درستی از داستان، سرعت روایت و زمان‌بندی دارد.

فیلمنامه «خانه عروسک ها» توسط مایکل پیزلی نوشته شده که یکی از دست‌اندرکاران سریال «ویچر» محصول شبکه نتفلیکس به شمار می‌رود. اطلاعات دقیقی از داستان موجود نبوده و تنها می‌دانیم اتفاقات حول محور صنعت مد چرخیده و در شهر نیویورک به تصویر کشیده می‌شود. نویسنده مطلب ددلاین همچنین تاکید کرد محصول جدید TXfilms Motion Picture Group شباهت‌هایی به «قوی سیاه» دارد که در سال ۲۰۱۰ میلادی اکران شده بود. «قوی سیاه» روی نینا سیرز تمرکز دارد که تمام زندگی خود را به رقص باله اختصاص داده است. در ضمن، سلنا گومز نه تنها نقش اصلی «خانه عروسک ها» را جلوی دوربین ایفا می‌کند، بلکه به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان روی روند ساخت نظارت خواهد داشت.

«خانه عروسک ها»، تنها فیلم جدیدی نیست که سلنا گومز در ساختش مشارکت می‌کند. او نقش اصلی Spiral را بر عهده دارد که اثری دلهره‌آور و روانشناسانه به شمار می‌رود. شخصیت اصلی داستان یک اینفلوئنسر بوده و اعتیاد شدیدش به شبکه‌های اجتماعی چالش‌های بزرگی را برایش ایجاد می‌کند. دریک که از چهره‌های مشهور موسیقی کانادا است، تهیه‌کنندگی را بر عهده دارد. در ضمن، این اثر اکران گسترده نخواهد داشت و برای انتشار دیجیتالی در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون زمان یا نحوه انتشار «خانه عروسک ها» وجود نداشته و همچنین نمی‌دانیم کدام بازیگران در کنار سلنا گومز جلوی دوربین می‌روند.

اما تمی
اما تمی

منبع: sargarme

خبر زیر را نیز میتوانید بخوانید:

عذرخواهی سازندگان یک سریال از سلنا گومز

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا