لغو تولید و پخش سریال انیمیشن «موداک» پس از تنها یک فصل

 

شبکه هولو به‌صورت رسمی از لغو ادامه تولید و پخش انیمیشن «موداک» (MODOK) پس از تنها ساخت و پخش یک فصل از آن خبر داد.

بهار سال گذشته بود که فصل اول سریال «موداک» از شبکه هولو پخش شد. این سریال انیمیشنی یکی از آخرین تولیدات بخش تلویزیونی مارول است که حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قرار نیست فصل جدیدی برای این انیمیشن استاپ موشن ساخته شود.

طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، ساخت انیمیشن «موداک» به‌صورت رسمی پس از تولید و پخش یک فصل از آن و پس از نزدیک به یک سال لغو شده است. البته این موضوع خیلی غافلگیر کننده نبود، اما طولانی شدن روند لغو آن شاید کمی باعث تعجب طرفداران مارول شده باشد.

پتن اسوالت در نقش «موداک»، ایمی گارسیا در نقش جودی، بن شوارتز در نقش لو، ملیسا فومرو در نقش ملیسا، وندی مک‌لندن-کاوی در نقش مونیکا راپاچینی، بک بنت در نقش استین ون‌در اسلیت، جان دیلی در نقش Super Adaptoid و سم ریچاردسون در نقش گری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال «موداک» حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. علاوه‌بر صداپیشگی، پتن اسوالت به‌همراه جردن بلوم وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی استاپ موشن را نیز بر عهده داشته است.

انیمیشن «موداک» با همکاری بخش تلویزیونی مارول و Stoopid Buddy Stoodios تولید شده است که در آن این ابرشرور دنیای مارول یک زندگی در ظاهر عادی را آغاز کرده و حالا دارای یک همسر و دو فرزند است. فصل اول سریال «موداک» که یک انیمیشن استاپ موشن سیتکام است، در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه هولو منتشر شده است.

انیمیشن «موداک»

منبع: زومجی

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا