دنی ویلنوو به دنبال سه‌گانه کردن «تل‌ماسه» است

 

دنی ویلنوو قصد دارد با اقتباس از رمان‌های «تل‌ماسه» نوشته فرانک هربرت یک سه‌گانه سینمایی بسازد.

به گزارش ایندی وایر، دنی ویلنوو قبول کرد که با اقتباس از کتاب «تل ماسه» فرانک هربرت فیلم سینمایی بسازد؛ به شرط آنکه بتواند داستان کتاب را به دو بخش تقسیم کند و دو فیلم از یک کتاب در بیاورد.

اگرچه هنوز ساخت قسمت دوم این فیلم سینمایی از سوی کمپانی برادران وارنر چراغ سبز نگرفته، اما دنی ویلنوو با اطمینان ابراز امیدواری می‌کند که این فیلم ساخته خواهد شد.

او برای ساخت قسمت سوم و تبدیل «تل ماسه» به یک سه گانه سینمایی هم برنامه ریزی کرده است. او قصد دارد برای ساخت فیلم سوم از کتاب دیگر هربرت به نام «مسیح تل‌ماسه» که در سال ۱۹۶۹ منتشر شده بود، اقتباس کند.

ویلنوو در مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داده توضیح می‌دهد که به همراه جان اسپیتز در حال کار روی دنباله فیلم سینمایی «تل ماسه» است. ویلنوو تایید می‌کند که هنوز از این کتاب‌های حماسی داستان‌های زیادی باید روایت شود.

ویلنوو همچنین اشاره می کند که نسبت به کتاب باید تغییراتی در فیلم سینمایی اعمال شود و برخی از شخصیت‌ها حذف شوند. او گفت: کتاب «تل ماسه» بسیار غنی است. جزئیات بسیار جالب در مورد فرهنگ‌های مختلف در این کتاب وجود دارد و برای آنکه بتواند مفید عمل کند و زمان را از دست ندهد باید بخش‌های مهم کتاب را انتخاب کند.

دنی ویلنوو اخیراً در مصاحبه‌ای با توتال فیلم گفته بود: «چندین بار در دهه‌های اخیر گفته شده که اقتباس از این کتاب غیرممکن است و ماموریتی غیرقابل انجام است.»

فیلم سینمایی «تل ماسه» در ۲۲ اکتبر به صورت همزمان در سینما‌ها و سرویس نمایش آنلاین HBO Max اکران خواهد شد. البته این فیلم قرار است اولین اکران جهانی خود را روز سوم سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز تجربه کند.

اخبار مرتبط:

نمایش «تل ماسه» در جشنواره ونیز / فیلمی که بازسازی اثری قدیمی از دیوید لینچ است

انتشار پوسترهای فیلم علمی تخیلی «Dune» با محوریت شخصیت های اصلی

فیلم سینمایی «تل ماسه»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا