آخرین اخبار و جزئیات از فیلم «ایندیانا جونز 5» / بازسازی رژه آپولو 11

 

با توجه به تصاویر منتشر شده از فیلم «ایندیانا جونز 5» ، به نظر می‌رسد که رژه آپولو ۱۱ ، ماهوواره‌ای که باعث شد تا برای اولین بار انسان‌ها گام بر روی کره ماه بگذارند، در این اثر بازسازی خواهد شد. شش میلیون نفر در روز ۱۳ ماه آگوست سال ۱۹۶۹ در این رژه شرکت کرده و این مراسم در شهر نیویورک برگذار شده است. با این حال صحنه بازسازی این رژه در فیلم «ایندیانا جونز 5» در نیویورک فیلمبرداری نشده و در شهر گلاسگو از اسکاتلند ضبط شده است.

همانطور که در تصاویر ثبت شده توسط گوردون اسمیت دیده می‌شود، در این صحنه بسیاری از جشن‌ها و مراسمات رژه آپولو یازده در این فیلم بازسازی خواهد شد. در این رژه از نیل آرمسترانگ، مایکل کالینز و باز تجلیل و قدردانی شد. گوردون اسمیت عکاس تصاویر ثبت شده در رابطه با این صحنه عنوان کرده است که ایندیانا جونز در این رژه سوار بر اسب بوده و در این صحنه حضور دارد.

برای پنجمین بار هریسون فورد، بازیگر نامی نقش ایندیانا جونز را بازی خواهد کرد. گفته می‌شوذ که فورد تقریبا توسط ایندیانا جونز، این باستان شناس و کاوشگر مشهور، شناخته شده و این نقش پررنگ‌ترین نقش، در کارنامه هنری وی است. از دیگر بازیگران این اثر می‌توان به فیبی والر بریج برنده جایزه امی و گلدن کلوب، چهره مشهور اما جدید در فرنچایز ایندیانا جونزمس میکلسن، بوید هالبروک و شانت رنه ویلسون و چهره شناخته شده صنعت سینما آنتونیو باندراس اشاره کرد. عنوان نقش این هنرمندان هنوز مشخص نیست.

برخلاف دیگر قسمت‌های این فرنچایز، قسمت پنجم این سری فیلم توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی نشده و کارگردانی این اثر را جیمز منگولد نامزد جایزه اسکار برعهده دارد.

جیمز منگولد سال گذشته صندلی کارگردانی را از اسپیلبرگ گرفته و کار خود را در این فرنچایز آغاز کرد. با این حال استیون اسپیلبرگ از فرنچایز «ایندیانا جونز» جدا نشده و اکنون در بخش تهیه کنندگی این اثر فعالیت می‌کند.

سفر چهل ساله «ایندیانا جونز» که با فیلم Raiders of the Lost Ark آغاز شده بود اکنون با پنجمین قسمت این فرنچایز ادامه یافته و این فیلم که هنوز عنوان آن مشخص نشده است در تاریخ ۲۹ ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

فیلم «ایندیانا جونز 5»

منبع: sargarme

اخبار مرتبط زیر درباره فیلم «ایندیانا جونز 5» را نیز میتوانید در ادامه بخوانید:

آنتونیو باندراس به هریسون فورد و مدس میکلسن در «ایندیانا جونز 5» پیوست

آخرین اخبار از «ایندیانا جونز 5» : مصدومیت هریسون فورد جدی‌تر از آن است که گمان می‌رفت

آسیب دیدگی در «ایندیانا جونز ۵» کار دست هریسون فورد دارد / بازیگر کهنه کار زیر تیغ جراحی میرود

مصدومیت هریسون فورد سر صحنه فیلمبرداری «ایندیانا جونز 5»

داستان «ایندیانا جونز 5» لو رفت / تلاش برای رسیدن به ماه

اضافه شدن بازیگران جدید به گروه نقش آفرینان «ایندیانا جونز ۵»

مدس میکلسن به هریسون فورد در «ایندیانا جونز 5» پیوست

همبازی زن هریسون فورد در «ایندیانا جونز ۵» معرفی شد

بازگشت هریسون فورد به نقش ایندیانا جونز در آخرین فیلم این مجموعه

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا