بازیگر مشهور ژاپنی به «جان ویک 4» پیوست

 

هیرویوکی سانادا بازیگر «مورتال کامبت» با لاینزگیت به توافق رسیده و در «جان ویک 4» حاضر خواهد بود.

وقتی لاینزگیت تصمیم گرفت قسمت چهارم «جان ویک» را بسازد طرفداران به دو دسته تقسیم شدند: دسته اول، بابت بازگشت چاد استاهلسکی و کیانو ریوز و ساخت فیلمی دیگر شدیدا هیجان زده بودند؛ دسته دوم و پایانی، نگران بودند مبادا سازندگان به تکرار مکررات روی بیاورند. به هر حال، «جان ویک: بخش سوم» نوآوری زیادی در زمینه صحنه‌های اکشن داشت و بسیاری از علاقه‌مندان گمان می‌کردند امکان خلق صحنه‌های جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر وجود ندارد.

در حال حاضر زود است بخواهیم درباره صحنه‌های اکشن «جان ویک: بخش چهارم» صحبت کنیم، اما با قاطعیت می‌توان گفت بازیگران شاخصی در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. به غیر از بازیگران اصلی مجموعه مانند کیانو ریوز و لارنس فیشبرن که برای ایفای نقش‌های خود بازمی‌گردند، طی ماه‌های گذشته شاهد اضافه شدن بازیگران مشهوری به تیم بوده‌ایم. دانی ین یکی از آن‌ها است. او در سال‌های نه چندان دور یکی از پردرآمدترین بازیگران چین بوده و حالا هم محبوبیت بسیار زیادی در این کشور دارد. دانی ین اخیرا در مجموعه فیلم‌های موفق «ایپ من» حضور داشته است. به این مورد باید بیل اسکاشگورد را افزود با که نقش دلقک در سری فیلم‌های «ایت» (It) شناخته می‌شود.

وب سایت ددلاین با انتشار یک گزارشی اختصاصی از پیوستن هیرویوکی سانادا به «جان ویک: بخش چهارم» خبر داده است. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش او موجود نبوده و نمی‌دانیم به عنوان دوست یا دشمن جان ویک جلوی دوربین حاضر می‌شود. سانادا در حالی که تنها ۵ سال داشت وارد حوزه بازیگری شد و طی چند دهه گذشته به فعالیت در آن ادامه داده است. او با حضور «آخرین سامورایی» توانست به نامی شناخته شده در جهان تبدیل شده و حضور خود در آثار آمریکایی بیشتری را زمینه‌چینی کند. سانادا طی سال‌های اخیر در فیلم‌های شاخصی حاضر بوده که برای مثال می‌توان «ولورین»، «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «مورتال کامبت» را نام برد.

طی روزهای گذشته گزارشی غیررسمی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه وسلی اسنایپس مشغول مذاکره با لاینزگیت است تا به «جان ویک: بخش چهارم» پیوسته و یکی از نقش‌ها را بر عهده بگیرد. اسنایپس در حال حاضر جایگاهی در مرکز توجه‌ها ندارد، اما در یک برهه زمانی و به لطف مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی «بلید» چهره پرطرفداری به شمار می‌رفت. در حالی که طرفداران منتظر بودند حضور او در «جان ویک: بخش چهارم» رسمی شود، یکی از خبرنگاران هالیوود ریپورتر این موضوع را به صورت کامل رد کرد. به گفته او، اسنایپس در یک برهه زمانی مشغول مذاکره با استودیو بود، اما صحبت‌ها نتیجه‌‎بخش نبوده است.

در انتها، لازم به ذکر است چهارمین فیلم «جان ویک» در تاریخ ۶ خردادس ال ۱۴۰۱ (مصادف با ۲۷ مه سال ۲۰۲۲ میلادی) به سینماها خواهد آمد.

هیرویوکی سانادا به «جان ویک 4» پیوست

منبع: sargarme

اخبار مرتبط زیر را نیز میتوانید بخوانید:

لارنس فیشبرن در «جان ویک ۴» بار دیگر همراه کیانو ریوز می‌شود

مذاکره بیل اسکارسگارد برای بازی در فیلم «جان ویک ۴»

خواننده جوان ژاپنی به کیانو ریوز در «جان ویک 4» پیوست

«جان ویک 4» امسال جلوی دوربین میرود

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا