ادامه فیلمبرداری سریال «خوب، بد، جلف:‌ رادیو اکتیو» در قشم + عکس

به گزارش عصرسینما، عوامل سریال «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو» برای ادامه تصویربرداری وارد شهر قشم شدند.

با آغاز فیلمبرداری در تهران، بعد از سه ماه سکوت خبری عوامل سریال «خوب، بد، جلف؛ رادیو اکتیو» برای ضبط سکانس‌های پایانی وارد شهر قشم، شدند.

پیمان قاسم خانی نویسنده و طراح سریال «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو» است که مهراب قاسم خانی و امیرمهدی روژله در نگارش این سریال همکاری کرده‌اند.

در سریال «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو» سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، شکیب شجره، تینو صالحی، (با حضور) فرهاد آییش و گوهر خیر اندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو» به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته میشود و پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی در مقام مشاور کارگردان نیز در این پروژه حضور دارد.

سریال «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو»

گفتنی است این سریال بعد از موفقیت ‌های «خوب، بد، جلف» و «خوب، بد، جلف؛ ارتش سری» در سینما و اکران آنلاین در قالب یک سریال ۱۵ قسمتی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد؛ تا به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش شود.

سریال «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو»

اسامی عوامل سازنده سریال «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار: محمود خرسند، آهنگساز: امیر توسلی ، مدیر تولید: محمد جمشیدی، طراح صحنه: سحر شهامت، طراح گریم:عباس عباسی ، طراح لباس:رعنا امینی ، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان:پوپک مظفری ، منشی صحنه: بهناز تاجیک، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، عکاس: کوروش جوان، جلوهای ویژه بصری: اشکان چگینی.

سریال «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو»

 

 

به گزارش عصرسینما، فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» در ژانر کمدی و به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری در سال ۱۳۹۴ ساخته شد. و اولین بار در بهمن ۱۳۹۵ در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به‌نمایش درآمد.

این فیلم در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ در سینماهای کشور اکران شد و موفقیت تجاری آن باعث شد تا پیمان قاسم خانی قسمت دوم آنرا نیز با عنوان «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» را در سال ۱۳۹۸ بسازد. اما این فیلم مورد انتقاد شدید منتقدان قرار گرفت و نتوانست موفقیت قسمت اول فیلم را تکرار کند، اما سازندگان تصمیم گرفتند «خوب، بد، جلف»  را تبدیل به یک سریال برای عرضه در شبکه نمایش خانگی کنند.

اخبار زیر را هم درباره سریال های شبکه نمایش خانگی بخوانید:

شبنم مقدمی به حسن معجونی و الهام کردا در سریال «آهوی من مارال» پیوست

پایان فیلمبرداری سریال «سیاوش» با بازی رضا کیانیان، میلاد کی‌مرام و مجید صالحی

خوانندگی تیتراژ سریال «‌ملکه گدایان» به روزبه بمانی سپرده شد

سریال «سیاوش» با بازی رضا کیانیان و میلاد کی‌مرام پخش کننده‌اش را شناخت

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا