بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار به «کریون شکارچی» پیوست

 

آریانا دبوس، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) اضافه شده است.

ددلاین خبر داد که آریانا دبوس، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم «داستان وست ساید»، پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران فیلم «کریون شکارچی» اضافه شده است. پیش از این مشخص شده بود که آرون تیلور جانسون در نقش کریون شکارچی، فرد هچینگر در نقش آفتاب پرست و راسل کرو در یک نقش نامشخص در فیلم «کریون شکارچی» حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

آریانا دبوس با اینکه این روزها بیشتر برای بازی در فیلم فیلم «داستان وست ساید» شناخته می‌شود و شانس بالایی هم برای دریافت جایزه اسکار دارد، سابقه بازی در آثار دیگری چون تئاتر Hamilton، فیلم «جشن رقص پایان سال» و سریال Schmigadoon را نیز داشته است. دبوس در فیلم «کریون شکارچی» قرار است نقش کالیپسو (Calypso) را بازی کند. کالیپسو در دنیای کمیک مارول یک کشیش وودو است که از معجون‌های جادویی استفاده می‌کند و او یکی از دشمنان مرد عنکبوتی و همچنین معشوقه کریون شکارچی است.

کریون شکارچی یکی از شخصیت‌های دنیای کمیک مارول است که سونی در حال ساخت فیلمی براساس آن است. این شخصیت به‌عنوان یکی از ضد قهرمانان معروف دنیای کمیک نیز شناخته می‌شود که با شخصیت‌هایی مثل ونوم و بلک پنتر مبارزه کرده و از شناخته شده‌ترین و مخوف‌ترین دشمنان مرد عنکبوتی نیز است. جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم «مرز سه‌گانه»، وظیفه کارگردانی فیلم «کریون شکارچی» را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی خواهد بود.

فیلم «کریون شکارچی» قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود. فیلم «کریون شکارچی» تنها یکی از چند فیلم در دست ساخت سونی از مجموعه مرد عنکبوتی است که فیلم «موربیوس» با بازی جرد لتو، فیلم بعدی این مجموعه خواهد بود که فیلم موربیوس برای اکران در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلمی براساس شخصیت مادام وب با بازی داکوتا جانسون در دست ساخت است.

آریانا دبوس

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا