انتشار کتاب «من عباس کیارستمی هستم؛ گندم‌زارهای من» به قلم پرویز امینی

عصر سینما- به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه «کودکی نامداران» (نامداران یک‌صد سال اخیر ایران) در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد.

این کتاب از  مجموعه «کودکی نامداران» (نامداران یک‌صد سال اخیر ایران)  به قلم پرویز امینی و تصویرگری پروانه نعمتی، مناسب گروه سنی بالای ۱۲ سال (نونهال) است که در ۲۴ صفحه، قطع وزیری و به قیمت ۱۵هزار تومان با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

ناشر در معرفی این مجموعه و کتاب نوشته است: مجموعه «کودکی نامدراران»  در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد و شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.

کتاب «من عباس کیارستمی هستم» داستان آشنایی و رفاقت کیارستمی با آیدین آغداشلو در دبیرستان جم قلهک را روایت می‌کند.

در پشت جلد این کتاب درباره مجموعه «کودکی نامداران» آمده است: «هر کودک ایرانی، از نامداران آینده ایران است. هر کودک ایرانی پرچم‌دار هویت ملی ایران است. هر کودک ایرانی اعتماد به نفس ملی ایران است و کودکی نامداران، آینده درخشان کودکان ایران است.»

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا