توضیحات کلویی ژائو درباره پروژه های جدیدش / از علاقمندان دنیای سینمایی مارول و ژانر ابرقهرمانی هستم

 

کلویی ژائو در مصاحبه بلندی با مجله ورایتی درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است. او درباره پروژه جدید خود «جاودانه ها» هم توضیحاتی ارائه داده است.

ژائو می‌گوید: “از همان ابتدا مدیران مارول می دانستند که من می خواهم چگونه این فیلم را بسازم. قرار نبود صد نفر گروه تولید اطراف (من) باشند. بنابراین آنها درباره حضور آدم ها سر صحنه با من کنار آمدند. حدود 25 نفر با من بودند… من از علاقمندان دنیای سینمایی مارول و از علاقمندان ژانر ابرقهرمانی هستم. همچنین با دیدن فیلم های علمی تخیلی و فانتزی و مانگا بزرگ شدم. اما چطوری می توانیم این عناصر را در اختیار داشته باشیم، اما فیلمی بسازیم که کمی طعم متفاوتی داشته باشد؟ کار هیجان انگیزی بود”.

کلویی ژائو درباره پروژه دیگرش؛ «دراکولا» نیز می‌گوید که مشغول مطالعه کتاب جسیکا برودر است و با دقت تک تک صفحات کتاب را مطالعه می‌کند تا معنای آنها را دریابد. ژائو خودش را یکی از طرفداران منبع اصلی فیلم، کتاب برودر می داند. او می خواهد دوباره شخصیت دراکولا را پس از مطالعه این کتاب در ذهنش تصویرسازی کند.

ژائو در بخش دیگری از مصاحبه خود می گوید که می خواسته روزگاری هنرمند مانگا شود. او در مصاحبه خود از همزمانی کار روی پروژه «سرزمین آواره ها» و «جاودانه ها» صحبت کرد.

کوین فایگی مدیر کمپانی مارول در مصاحبه ای گفته بود ژائو می‌خواست اول پروژه «جاودانه ها» را تمام کند. اما به دلیل همه‌گیری کووید-19 و تمام نشدن پروژه «جاودانه ها» ابتدا «سرزمین آواره ها» اکران شد.

کلویی ژائو در این مورد توضیح می‌دهد: “دو فیلم، پروژه های پشت سرهم بودند. من در مدت کوتاه کارنامه فیلمسازی ام اوج و فرودهای فراوانی را تجربه کردم. اما حرفی که می خواهم بزنم شاید کمی کلیشه‌ای به نظر بیایید، اما هر اتفاقی به دلیلی پیش می آید. ما هرگز انتظار چنین بازخوردی نسبت به «سرزمین آواره ها» نداشتیم. اما همه چیز موفق شد.

منبع: دنیای تصویر

اخبار مرتبط زیر را نیز میتوانید بخوانید:

اسکار نود و سوم برگزیدگانش را شناخت / درخشش کلویی ژائو و فیلمش و رکوردی که آنتونی هاپکینز به نام خود ثبت کرد

تاریخ سازی کلویی ژائو در مراسم اسکار

بایکوت کامل خبری و سانسور موفقیت کلوئی ژائو در مراسم اسکار در رسانه های چینی

انتخاب کلویی ژائو به عنوان بهترین کارگردان سال از سوی انجمن کارگردان‌های آمریکا

وقتی خانم کارگردان در کشور زادگاهش خائن خوانده میشود!

کارگردان «سرزمین آواره‌ها» به دنبال ساخت فیلمی براساس داستان دراکولا می‌رود

گلدن گلوب 2021 برگزیدگانش را شناخت / «سرزمین آواره ها» جوایز اصلی را از آن خود کرد

«سرزمین آواره‌ ها» فاتح جوایز بفتا 2021 شد

نود و سومین دوره جوایز اسکار

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا