«نوروز رنگی» سریال نوروزی شبکه پنج شد

به گزارش عصرسینما، مجموعه‌ تلویزیونی «نوروز رنگی» به نویسندگی و کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

این مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید می شود و با لهجه و گویش مشهدی پخش خواهد شد.

«نوروز رنگی» در بیست قسمت، داستان روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال ‌های دهه ۶۰ را روایت می کند که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است روابط انسانی در آن به نمایش درآید؛ در زمانیکه همسایه‌ها با هم خوب و صمیمی بوده‌اند و به هم اطمینان داشته‌اند.

به تعبیر دست‌اندرکاران این مجموعه تلویزیونی، «هشت آباد» زمانه‌ای را روایت می‌کند که مردم با وجود شرایط سخت جنگی چگونه زندگی می‌کردند. کاری که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در مشهد بپردازد.

رابعه اسکوبی، جواد خواجوی، یوسف تیموری، علی مسعودی و … در سریال تلویزیونی «نوروز رنگی» ایفای نقش می کنند.

علی اکبر تحویلیان تهیه کنندگی سریال های «از سرنوشت» در سه فصل، «شاید برای شما اتفاق بیفتد»، «دیوار شیشه ای» و … را برای تلویزیون به عهده داشته است.

همچنین علی مسعودی نیز با اجرای استندآپ کمدی در برنامه «خندوانه» شناخته شد و علاوه بر سریال «نوروز رنگی» سریال «آخر خط» را نیز برای شبکه سه سیما کارگردانی کرده است.

سریال نوروز رنگی

اخبار مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

پیوستن آتیلا پسیانی به سریال نوروزی «هم‌بازی»

تصویربرداری سریال جدید شبکه پنج سیما آغاز شد

آخرین اخبار از سریال نوروزی شبکه دو / بازیگران جدید مقابل دوربین «هم‌بازی» رفتند

ادامه تصویربرداری سریال «نقش خاک» با حضور بازیگران جدید

ستاره پسیانی به جمع بازیگران سریال «زیرخاکی ۲» پیوست

ثریا قاسمی به جمع بازیگران سریال «بچه مهندس ۴» پیوست

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا