خیز متیو مک‌ کانهی برای ورود به عرصه سیاست

 

گزارش شده که متیو مک‌ کانهی برای نامزدی در مقام فرماندار ایالت تگزاس تماس‌هایی را با حلقه سیاستمداران منطقه بی سروصدا برقرار کرده است.

او با آدم‌های با نفوذ حلقه سیاستمداران تگزاس تماس گرفته است. براساس گزارش منتشر شده مک‌کانهی ورود به دنیای سیاست را به طور جدی در نظرگرفته است.

متیو مک‌کانهی 51 ساله متولد تگزاس است و در آستین با خانواده سکونت دارد. او سال گذشته کتاب زندگی‌نامه خود به نام چراغ سبزها را منتشر کرد (که به فارسی نیز ترجمه شده) و در پادکستی عنوان کرد که می‌خواهد حقیقتا پست فرمانداری تگزاس را مورد توجه قرار بدهد.

مک‌کانهی گفته بود: “حالا دوباره دارم بررسی می کنم که نقش رهبری من چیست؟ از آنجایی که فکر می کنم بعضی چیزها را برای آموزش و به اشتراک گذاری در اختیار دارم، پس نقش من چیست؟ در فصل بعدی زندگی که وارد آن می شوم در چه طبقه بندی قرار خواهم گرفت؟”.

برندان استاینهازر یک کارشناس سیاسی متولد آستین از حزب جمهوری خواه درباره این موضوع به سایت پولتیکو گفت که متیو مک‌کانهی پس از تماس‌هایش از اینکه سیاستمداران او را جدی نگرفته بودند، حیرت زده شده بود.

وی دراینباره گفت: “افراد مشهور در این کشور بسیار زیاد هستند … او مانند برخی از بازیگران درجه سه نیست که کسی دوست ندارد. متیو مک‌کانهی جذابیت دارد”.

رونالد ریگان پیش از آنکه وارد دنیای سیاست شود، بازیگر بود. او ابتدا فرماندار کالیفرنیا شد و سپس به ریاست جمهوری رسید. آرنولد شوارتزنگر هم قهرمان زیبایی اندام و بازیگر مشهوری بود که به فرمانداری کالیفرنیا رسید.

دیدگاه‌های سیاسی متیو مک‌کانهی هنوز روشن نیست. معلوم نیست که او چه نظرات سیاسی دارد.

متیو مک‌کانهی

منبع: دنیای تصویر

اخبار مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

متیو مک‌کانهی بازیگر اصلی «زمانی برای بخشش» شد / سریالی جدید برای شبکه شبکه اچ‌بی‌او

روایت تکان دهنده متیو مک‌کانهی از مورد آزار جنسی قرار گرفتن در نوجوانی

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا