اسپین‌آف سریال «مردگان متحرک» با محوریت شخصیت های دریل و کارول در دست توسعه است

 

سریال «مردگان متحرک» به پایان خود نزدیک شده و طرفداران با استرس منتظر پایان سریال خود هستند، ولی «مردگان متحرک» پایان داستان نبوده و اسپین‌آفی تازه در راه است.

آنجلا کنگ کارگردان سریال «مردگان متحرک» اعلام کرد که اسپین‌آف این سریال آخرالزمانی محبوب با محوریت دو شخصیت دریل دیکسون و کارول پلتیر در شبکه AMC دردست توسعه است. سریال زامبی محور و آخرالزمانی «مردگان متحرک» با الهام از سری کمیک رابرت کرکمن با همین نام از سال ۲۰۱۰ در صحنه تلویزیون‌ها حضور داشته و فصل یازدهم و پایانی آن در ۲۲ آگوست سال جاری میلادی، برابر با ۳۱ مرداد سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. طی یک دهه اخیر این سریال محبوبیتی جهانی برای خود دست‌وپا کرده و پیش از این دو سری اسپین‌آف «از مردگان متحرک بترسید» و «مردگان متحرک: جهان فراتر» منتشر شده و در آینده نیز شاهد سه گانه‌ای سینمایی با محوریت شخصیت اصلی سریال یعنی ریک گرایمز با بازیگری اندرو لینکولن خواهیم بود.

شخصیت‌های دریل دیکسون با بازیگری نورمن ریدس و کارول پلتیر با بازیگری ملیسا مک‌براید از اولین فصل بخشی بسیار مهم از این سریال بوده‌اند. گرچه شخصیت دریل در سری کمیک حضور نداشت و شخصیت کارول در سریال بسیار عمیق‌تر از شخصیت او در کمیک است، هر دو شخصیت تاثیرات بسیار مهمی در سریال داشته و اتفاقات بسیاری را رقم زده‌اند. هر دوی آن‌ها در سریال به‌سرعت محبوب شده و دوستی آن‌ها از نگاه بسیاری طرفداران بهترین دوستی در تمام سریال است. سری اسپین‌آف مربوط به آن‌ها در حدود یک سال پیش معرفی شد و توسط کارگردان فعلی و کارگردان پیشین سریال یعنی اسکات گیمپل دردست توسعه است.

آنجلا کنگ طی مصاحبه اخیر خود با وبسایت ددلاین اعلام کرد که سریال دریل و کارول که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده در دست توسعه بوده و برخی از ارتباطات میان سریال اصلی و اسپین‌آف را برای ما شرح داد. به‌گفته او تیم هنری این سری در تلاش است تا قسمت آزمایشی این سریال را به‌طور کامل ساخته و گرچه هنوز دردست توسعه قرار دارد، امیدوار است بتوانند سریالی درخور ارائه داده و نظرات مخاطبین را جلب کنند. آنجلا کنگ در ادامه گفت:

“بدون شک ما تابدین لحظه به هر دو سریال و نقطه ارتباط آن‌ها فکر کرده‌ایم. می‌دانیم که قسمت‌های ابتدایی و بخش آزمایی را چگونه ساخته و طبق برنامه درحال توسعه هستند. برخی چیزها هنوز کامل نبوده و برنامه تاحدی منقطع است، ولی راهی داریم تا برنامه را تکمیل کرده و امیدواریم همه چیز خوب پیش برود”.

کنگ و گیمپل پیش‌تر اعلام کرده بودند که اسپين‌آف دریل و کارول تفاوت بسیاری با سریال اصلی خواهد داشت و سیری آرام‌تر را دنبال می‌کند. کنگ همچنین اعلام کرد که این سری به اصطلاح یک Road Show است و کارول و دریل به‌طور مداوم درحال حرکت بوده و در طول مسیر خود با ماجراجویی‌های متفاوت در طبیعت وحشی دنیای مردگان متحرک دست‌وپنجه نرم می‌کنند. اطلاعات بیشتری از داستان این سری منتشر نشده، ولی ما گمان داریم این سریال طی سال ۲۰۲۳ اکران شود.

بدون شک بسیاری منتظر گیمپل و کنگ هستند تا ببینند چه آینده‌ای برای کارول و دریل در سر داشته و سریالی آرام‌تر نسبت به سریال اصلی تا چه میزان اجازه مانور را به تیم هنری و کارگردانان خواهد داد تا ایده‌های خود را در دنیای تاریک مردگان متحرک پیاده سازند. شکی نیست که دست سازندگان در این سری باز تر بوده و به‌نحوی هیچ ارتباطی میان سریال جدید و کمیک این سری وجود نداشته و آن‌ها می‌توانند بیشتر به ایده‌های خود بپردازند. همه می‌دانیم که این سریال نیز در دنیای زامبی محور آخرالزمانی رخ داده و نباید انتظار داشته باشیم که دریل و کارول مسیری آسان را طی کنند. دیگر نکته قابل توجه این است که طرفداران باید انتظار داشته باشند که دریل و کارول از فصل پایانی سری نیز جان سالم به‌در برده و هنوز می‌توانند شخصیت‌های محبوب خود را در سریال ببینند. بااین حال نمی‌دانیم در چه وضعیتی به‌سر خواهند برد. به‌نظر می‌رسد کنگ و گیمپل بسیار برای توسعه این سری مصمم بوده و افکار زیادی در سر دارند.

سریال «مردگان متحرک»

منبع: sargarme

اخبار مرتبط و مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

رونمایی از جدیدترین عکسهای فصل یازدهم سریال «مردگان متحرک» با محوریت شخصیت‌های مهم

ستاره محبوب سریال «مردگان متحرک» جای پای نیکولاس کیج می‌گذارد؟

اولین تصاویر از فصل یازدهم سریال «مردگان متحرک» منتشر شد

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا