سینمای تارانتینو هم پس از یکسال تعطیلی بازگشایی می‌شود

 

سینمای نیو بِوِرلی که متعلق به کوئنتین تارانتینو است، بعد از یکسال تعطیلی بر اثر همه گیری کرونا، بازگشایی می‌شود.

به گزارش ورایتی، تاریخ بازگشایی سینمای نیو بِوِرلی لس آنجلس که متعلق به کوئنتین تارانتینو است و به وسیله وی اداره می‌شود، اعلام شد.

با پستی که اخیراً در صفحه‌های مربوط به این سینما به اشتراک گذاشته شده، تایید شد که این سینمای قدیمی در یکم ماه ژوئن بازگشایی می‌شود. جزئیات دیگری در مورد این برنامه ریزی داده نشده، اما این سینما اعلام کرد که در آینده اطلاعات بیشتری را در زمینه بازگشایی ارائه خواهد داد.

با افزایش نرخ واکسیناسیون و همینطور کاهش مبتلایان به کووید ۱۹، سینما‌های لس آنجلس مجاز هستند با رعایت محدودیت ظرفیت، فعالیت خود را از سر بگیرند. در ابتدا آن‌ها فقط می‌توانستند از ۲۵ درصد ظرفیت (نهایتاً ۱۰۰ نفر) استفاده کنند که حالا این میزان به ۵۰ درصد و حداکثر ۲۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

سینمای نیو بِوِرلی در سال ۱۹۲۹ ساخته شد و شرمان تورگان آن را در سال ۱۹۷۸ خرید. در این سینما فیلم‌های کلاسیک، زبان خارجی و فیلم‌های مستقل به نمایش گذاشته می‌شدند. تارانتینو این سینما را در سال ۲۰۰۷ خریداری کرد تا از تغییر کاربری آن جلوگیری کند. از آن زمان هم خودش مدیریت این سینما را بر عهده گرفته است.

مارس سال گذشته بود که این سینما اعلام کرد با همه گیری ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. این بازگشایی‌های تدریجی نشانه امیدوار کننده‌ای برای آینده صنعت فیلم است تا امید به اکران فیلم‌های مورد انتظار در پرده سینما افزایش پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

کوئنتین تارانتینو «خوب، بد، زشت» را بزرگ‌ ترین فیلم تاریخ سینما انتخاب کرد

احتمال انتشار نسخه 20 ساعته «روزی روزگاری در هالیوود» در غالب یک سریال

تارانتینو دست به قلم شد / «روزی روزگاری در هالیوود» رمان می‌شود

بازگشایی سینمای کوئنتین تارانتینو

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا