رزمند پایک به اثر جدید کارگردان فیلم «زن جوان نوید دهنده» پیوست

 

به‌ تازگی رزمند پایک و چند بازیگر دیگر به فیلم Saltburn، جدیدترین اثر امرالد فنل، کارگردان فیلم «زن جوان نوید دهنده» اضافه شده‌اند.

امرالد فنل پس از ساخت فیلم «زن جوان نوید دهنده» که موفق شد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کند، هم‌اکنون در حال ساخت یک فیلم جدید است. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران و نام رسمی فیلم جدید امرالد فنل مشخص شده‌ است.

ددلاین گزارش داد که این فیلم قرار است Saltburn نام داشته باشد و رزمند پایک، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم «دختر گم‌شده» قرار است نقش اصلی این فیلم کمدی سیاه را بازی کند.

ددلاین می‌گوید که تمرکز داستان فیلم Saltburn قرار است روی یک خانواده بزرگ اشرافی انگلیسی باشد. جزئیات بیشتری فعلا در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم در اواخر سال جاری میلادی آغاز شود.

رزمند پایک این روزها بیشتر برای بازی در سریال «چرخ زمان» شناخته می‌شود که برای بازی در فیلم «من خیلی مراقبم» اخیرا توانسته جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در فیلم کمدی یا موزیکال را دریافت کند.

ددلاین در خبر دیگری از پیوستن بازیگران بیشتری به فیلم Saltburn خبر داده است که براساس آن، بری کیوگن با سابقه بازی در فیلم «جاودانگان»، سریال «چرنوبیل» و فیلم «بتمن» به‌همراه جیکوب الوردی با سابقه بازی در سریال «سرخوشی»، هر سه قسمت فیلم «غرفه بوسه» و فیلم «آب عمیق»، دو بازیگر دیگری هستند که به جمع بازیگران فیلم Saltburn اضافه شده‌اند.

فیلم Saltburn با همکاری MRC و LuckyChap Entertainment که به مارگو رابی تعلق دارد، تولید خواهد شد که امرالد فنل وظفیه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. علاوه‌بر کارگردانی، فنل به‌عنوان بازیگر نیز توانسته خوش بدرخشد و او بیشتر برای بازی در سریال «تاج» شناخته می‌شود. فنل هم‌اکنون در حال بازی در فیلم Barbie است که مارگو رابی نقش باربی را بر عهده دارد.

پیوستن رزمند پایک و چند بازیگر دیگر به فیلم جدید امرالد فنل

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا