انتشار جدیدترین تصویر از تام هالند و مارک والبرگ در فیلم Uncharted

 

در تصویر جدیدی که از فیلم «آنچارتد» (Uncharted) تام هالند و مارک والبرگ در نقش نیتن درک و سالی دیده میشوند.

در نهایت کمپانی سونی تصویری از فیلم «Uncharted» که بر اساس بازی محبوبی با همین نام که توسط استودیو ناتی داگ ساخته شده، منتشر کرد.

در این اثر تام هالند که او را پیشتر به علت بازی در فیلم‌های استودیو مارول در نقش مرد عنکبوتی می‌شناسیم، نقش نیتن درک، شخصیت اصلی داستان را بازی کرده و مارک والبرگ به عنوان سالی پدر نیتن حضور خواهد داشت.

نیتن جوان، شکارچی گنج و غنیمت‌های ارزشمند باستانی و افسانه‌ای در سراسر جهان بوده و در این راه پدر او سالی نیز نیتن را همراهی می‌کند.

علاوه بر تام هالند و مارک والبرگ، بازیگران دیگری چون آنتونیو باندراس و سوفیا تیلور علی در نقش‌های کلویی فریزر و تاتی گابریل در این فیلم حضور خواهند داشت.

ساخت فیلم Uncharted از سال ۲۰۰۸ آغاز شده است، زمانی که تهیه کننده موفق آوی آراد به استودیو سونی پیوست تا بازی‌های کامپیوتری را به سینما برده و به آن‌ها جانی تازه ببخشد. با این حال کارگردان‌ها و هنرمندان زیادی از جمله دیوید راسل، نیل برگر، شاون لوی و ست گوردون با او ملاقات کرده و اکثرا به نتجیه‌ای مطلوب نرسیدند. تا که در نهایت روبن فلیشر به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد.

مارک والبرگ نیز که پیش از هالند برای نقش نیتن درک انتخاب شده بود، نقش سالی را برعهده خود گرفته و ستاره نقش مرد عنکبوتی حاضر تام هالند، نقش نیتن را بر عهده گرفت و در سال ۲۰۱۷، قرار داد خود را با سازندگان فیلم Uncharted امضا کرد. به تازگی نیز تصویری از این دو بازیگر در مجله New York Times و در مقاله‌ای که به تلاش هالیوود برای آوردن عناوین بزرگ بازی‌های کامپیوتری به عرصه سینما، اشاره می‌کند، منتشر شده که هالند و والبرگ را در لباس نیتن و سالی نشان می‌دهد.

Uncharted Movie

اگرچه جزییات چندانی در رابطه با فیلم و داستان آن با توجه به این تصویر مشخص نیست و تنها ظاهر تازه سالی و پسرش نیتن را در این تصویر می‌بینیم، با این حال انتشار این عکس مشخص می‌کند که فیلمی بزرگ و پر قدرت در انتظار اکران بوده و طرفداران بازی آنچارتد بسیار غافلگیر خواهند شد.

باور این امر که نزدیک به ۱۵ سال از زمان شروع این پروژه می‌گذرد و این پروژه هنوز ادامه دارد بسیار عجیب و سخت است. با این حال با توجه به واکنش‌های طرفداران که تنها با انتشار یک عکس برانگیخته می‌شود مشخص است که آن‌ها هنوز هم مشتاقانه منتطر ساخت و اکران این اثر هستند. ابتدا در سال گذشته تصویری از تام هالند منتشر شد که لباس مشهور و نمادین نیتن را به تن داشت که با توجه بسیار زیاد طرفداران مواجه شد. تا اکران این فیلم تقریبا شش ماه زمان باقی مانده و انتشار هر محتوایی از روند ساخت فیلم برای طرفداران این فرنچایز بسیار امیدبخش و خوشایند خواهد بود. بر اساس تصویر جدید فیلم Uncharted به نظر می‌رسد که این تصویر به اوایل ماجراجویی این پدر و پسر مربوط می‌شود چراکه هنوز رگه‌های نقره‌ای چندان زیادی در بین موهای والبرگ دیده نمی‌شود.

اگرچه ممکن است برخی از طرفداران پس از دیدن این عکس نا امید شده که چرا سالی سیبیل منحصر به فرد خود را بر چهره ندارد. فیلم برداری این فیلم در ماه اکتبر آغاز شده و زمان زیادی باقی مانده تا سازندگان تلاش خود را کرده و ظاهر و باطن این فیلم را تا حد امکان به خود بازی نزدیک کنند. اکنون پس از انتشار این تصویر طرفداران منتظر انتشار یک تریلر از فیلم Uncharted هستند تا بیشتر با فضای این فیلم و داستان آن آشنا شوند.

منبع: sargarme

خبر مشابه:

انتشار تازه‌ترین تصویر از پشت صحنه «بلک ادم» توسط دواین جانسون

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا