پیوستن یک بازیگر دیگر به فیلم «مادام وب» دنیای مرد عنکبوتی

 

سلست اوکانر، بازیگر فیلم «شکارچیان روح : افترلایف» جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم «مادام وب» (Madame Web) از دنیای مرد عنکبوتی اضافه شده است.

سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت مادام وب است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. سلست اوکانر، بازیگر فیلم «شکارچیان روح : افترلایف» پس از توافق با سونی پیکچرز و امضای قرارداد همکاری به جمع بازیگران فیلم «مادام وب» ملحق شده است. پیش از این شاهد اضافه شدن داکوتا جانسون، بازیگر فیلم «دختر گمشده» برای بازی در نقش مادام وب و سیدنی سوئینی، بازیگر سریال «سرخوشی» برای بازی در یک نقش نامشخص در این فیلم بودیم.

اطلاعاتی از نقش اوکانر در فیلم «مادام وب» در دسترس نیست. اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال «جسیکا جونز» و دو قسمت از سریال «مدافعان» وظیفه کارگردانی فیلم «مادام وب» را بر عهده دارد.

وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال «گمشده در فضا» و نویسنده فیلمنامه فیلم «موربیوس»، خواهد بود.

منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که به‌دلیل قدرت‌های ذهنی که مادام وب دارد، او قرار است اساسا در نقش نسخه دکتر استرنج دنیای سونی ظاهر شود. در حال حاضر تاریخ اکران فیلم «مادام وب» اعلام نشده است، اما پیش از این فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» موفق شد بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم «موربیوس»، جدیدترین فیلم این مجموعه است که مدتی پیش روی پرده رفت و بیش از ۱۶۳/۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

فیلم «مادام وب» برای اکران در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم «شکارچی کراون» قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود و فیلم «مردگان» به‌عنوان اولین فیلم ساخته شده براساس دنیای مارول با محوریت شخصیت لاتین، در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) اکران خواهد شد. علاوه‌بر فیلم «شکارچیان روح : افترلایف»، اوکانر سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم «تو غیر قابل تعویض هستی»، فیلم «عجیب و غریب» و فیلم «دنیای میانه» را داشته و اخیرا در فیلم «یک آدم خوب» بازی کرده است.

داکوتا جانسون در فیلم «مادام وب»

خبر مرتبط:

سیدنی سوئینی به داکوتا جانسون در «مادام وب» پیوست / فیلمی از دنیای «مرد عنکبوتی»

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا