نتفلیکس دست به کار شد : ساخت انیمیشن جدید «پاندای کونگ‌فوکار» با صداپیشگی جک بلک

 

شبکه‌ی نتفلیکس در روز جهانی پاندا از تولید سریال انیمیشنی «پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها» (Kung Fu Panda: The Dragon Knight) با صداپیشگی جک بلک خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس انیمیشن سریالی جدیدی از مجموعه‌ی «پاندای کونگ‌فوکار» معرفی کرده است. استودیو انیمیشن‌سازی دریم‌ورکس وظیفه‌ی تولید این انیمیشن را برعهده دارد و جک بلک دوباره برای صداپیشگی شخصیت پو باز خواهد گشت. انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها» ماجراهای پو را دنبال خواهد کرد. او در این قصه سفری را برای جلوگیری از سرقت سلاح‌‌های قدرتمند توسط دو راسوی اسرارآمیز شروع می‌کند. تصاویر این انیمیشن در ادامه قابل مشاهده است.

پو در این سفر با یک با یک شوالیه‌ی انگلیسی کاردرست با نام Wandering Blade همراه می‌شود. شبکه‌ی نتفلیکس نه‌تنها تصویری از این کاراکتر را با طرفدارها به اشتراک نگذاشت، بلکه از معرفی صداپیشه‌ی آن نیز خودداری کرد. به‌هرشکل این «جنگجویان جور واجور» وجوه مشترکی پیدا می‌کنند و با همکاری یکدیگر به‌سراغ سلاح‌های جادویی می‌روند تا جهان را نجات دهند.

اطلاعیه‌ی تولید انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها» در روز جهانی پاندا منتشر شد و جک بلک نیز با پخش یک ویدیو در شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک مشارکت خود در ساخت این سریال را به اطلاع طرفدارها رساند.

سریال انیمیشنی «پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها» برای نمایش در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر یا مرداد ۱۴۰۱) از شبکه آنلاین نتفلیکس در نظر گرفته شده است. انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار» در سال ۲۰۰۸ اکران شد و موفقیت‌های زیادی را برای سازندگان به ارمغان آورد. پس از آن دو دنباله برای این انیمیشن تحسین‌شده را دیدیم که در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ میلادی به‌دست طرفدارها رسیدند. چند انیمیشن کوتاه از این مجموعه نیز در سال‌های گذشته تولید و پخش شده است.

البته انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها» شبکه‌ی نتفلیکس نخستین انیمیشن سریالی این مجموعه نیست. پیش از این انیمیشن سریالی «پاندای کونگ‌فوکار: افسانه‌های شگفت‌انگیز» از شبکه‌ی نیکلودئون در سال ۲۰۱۱ میلادی و انیمیشن سریالی «پاندای کونگ‌فوکار: پنجه‌های تقدیر» از شبکه‌ی آمازون پرایم در سال ۲۰۱۸ میلادی پخش شد. جک بلک پس از انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار» در انیمیشن «سوپر ماریو» صداپیشگی کاراکتر Bowser را انجام خواهد داد.

«پاندای کونگ‌فوکار»

اخبار زیر را نیز میتوانید بخوانید:

ساموئل ال جکسون خبر داد: مارتین فریمن به سریال «تهاجم مخفی» بازمی‌گردد

آخرین اخبار از اسپین‌آف سریال «پسرها» / دو بازیگر اصلی تصمیم به جدایی گرفتند

بازگشت مایکل مان اینبار با مینی‌سریال «توکیو وایس»

انتشار اولین تصویر از سریال «گنجینه‌ ملی»

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال «آکادمی چتر» توسط نتفلیکس

ساخت سریال جدید «بتمن» با محوریت شخصیت پنگوئن رسمی شد

چراغ سبز نتفلیکس به ساخت فصل های جدید سریال «وایکینگ‌ها: والهالا»

اعلام تاریخ پخش سریال جنایی «زیر پرچم بهشت» با بازی اندرو گارفیلد

بازی رنه زلوگر در سریال «عرصه انتقام‌جو» و در نقش یک زن خلبان

خیر آمازون برای ساخت سریالی با اقتباس از بازی ویدئویی «خدای جنگ»

معرفی همبازی های جدید تام هالند در سریال «اتاق شلوغ»

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا