آخرین اخبار از روند ساخت فیلم «چاقوکشی 2»

 

رایان جانسون فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی به واسطه توییتی که اخیرا منتشر کرده، جزئیات تازه‌ای را از روند ساخت فیلم «چاقوکشی 2» (Knives Out 2) به اشتراک گذاشته است.

رایان جانسون فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی حدودا دو دهه پیش طرحی را برای ساخت یک فیلم رازآلود و جنایی آماده کرد. او پس از تولید Looper و Star Wars: The Last Jedi تمرکزش را به صورت کامل روی طرح مزبور قرار داد و فیلمنامه‌اش را طی ۷ ماه آماده ساخت. جانسون سپس چراغ سبز را از سوی مدیران لاینزگیت دریافت کرد و فیلم را جلوی دوربین برد.

«چاقوکشی» به واسطه فیلمنامه، کارگردانی و نقش‌آفرینی کم‌نقص بازیگران بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد و موفق شد در مقابل بودجه ۴۰ میلیون دلاری، به فروشی معادل ۳۱۱ میلیون دلار دست یابد. رایان جانسون که پیش از آغاز اکران سراسری به ساخت قسمت دوم ابراز تمایل کرده بود، موفق شد رضایت مدیران استودیو را جلب کرده و تاییدیه را برای تولید یک دنباله دریافت کند. با گذشت مدتی از این اتفاق، لاینزگیت در اقدامی غیرمنتظره امتیاز ساخت و پخش قسمت‌های دوم و سوم «چاقوکشی» را در ازای ۴۵۰ میلیون دلار به نتفلیکس فروخت.

رایان جانسون به واسطه یک توییت، اطلاعات بیشتری را از روند ساخت فیلم «چاقوکشی 2» به اشتراک گذاشته است. او نه تنها فاش ساخت فیلمبرداری به انتها رسیده و پروژه وارد فاز پس‌ از تولید شده، بلکه از دست‌اندرکاران و بازیگران شگفت‌انگیز تشکر کرد.

جانسون همچنین گفت سرانجام توانست پای تماشای Annette نشسته و آن را اثری «شگفت‌انگیز» توصیف کرد. Annette یک فیلم موزیکال، درام و روانشناختی است که آدام درایور و ماریون کوتیار نقش‌های اصلی‌اش را ایفا می‌کنند. اثر مزبور هم اکنون در دسترس قرار داشته و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه باکیفیت آن را دریافت کنند.

رایان جانسون و نتفلیکس در قبال «چاقوکشی 2» بسیار سخت‌گیرانه عمل کرده و اطلاعات چندانی را از داستان به اشتراک نگذاشته‌اند. طبق اندک جزئیات موجود، تنها کارآگاه “بنوآ بلانک”(با بازی دنیل کریگ) بازگشته و مخاطب حین تماشای قسمت دوم با هیچ کدام از شخصیت‌های قدیمی تجدید دیدار نمی‌کند. همچنین داستان حول محور یک معمای تازه بوده و اتفاقات در کشور یونان رخ می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های شاخص قسمت اول «چاقوکشی»، استفاده از چهره‌های مشهور مانند کریس ایونز، آنا د آرماس و کاترین لانگفورد برای به تصویر کشیدن شخصیت‌ها بوده است. این ویژگی در فیلم «چاقوکشی 2» هم دیده می‌شود. اگرچه اطلاعاتی از شخصیت‌ها موجود نیست، می‌دانیم دیو باتیستا، ادوارد نورتون، کاترین هان، جسیکا هنویک، جنل مونی، ایتن هاوک و جیدا پینکت اسمیت نقش‌های مهمی را بر عهده گرفته‌اند.

فاز پس‌تولید فیلم‌ها بسته به عوامل مختلف می‌تواند بین ۶ الی ۱۲ ماه به طول انجامد. با در نظر گرفتن این موضوع، به نظر نمی‌رسد قسمت دوم «چاقوکشی» طی ماه‌های آینده از راه برسد و علاقه‌مندان به آثار رازآلود باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانند. در ضمن، اطلاعات خاصی از قسمت سوم در دسترس نبوده و حتی نمی‌دانیم چه زمانی جلوی دوربین می‌رود.

فیلم چاقوکشی
دنیل کریگ در نمایی از قسمت اول فیلم «چاقوکشی»

اخبار مرتبط زیر را نیز میتوانید بخوانید:

دستمزد 100 میلیون دلاری دنیل کریگ برای بازی در دنباله های «چاقوکشی»

هزینه هنگفت و سنگین نتفلیکس برای خرید دو دونباله بر فیلم «چاقوکشی»

منبع: sargarme

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا