انتشار جدیدترین تصاویر از فیلم ترسناک «دیشب در سوهو» با بازی آنا تیلور جوی

 

در جدیدترین تصاویر فیلم «دیشب در سوهو»(Last Night in Soho) شخصیت‌های اصلی این فیلم وحشت آور با بازی توماسین مک‌کنزی و آنیا تیلور-جوی را می‌بینیم که مانند دور روی یک سکه آیینه یکدیگر شده‌اند.

فیلم «دیشب در سوهو» جدیدترین اثر نویسنده فیلم محبوب Baby Driver بوده که از سال ۲۰۱۷ تا کنون فعالیت نداشته است. این اثر پیش‌تر در جشنواره فیلم ونیز به اکران خصوصی درآمده و در پاییز پیش رو و همزمان با جشن هالووین برای عموم اکران می‌شود. این اثر تا به امروز نقد‌های مثبتی را دریافت کرده و انتظار می‌رود با اثر جالبی طرف هستیم.

هم اکنون طرفداران آماده هستند تا اثر جدید ادگار رایت را تماشا کرده و نظاره گر هنرمندی آنیا تیلور-جوی باشند. در این اثر توماسین مک‌کنزی در نقش یک طراح لباس محبوب ظاهر شده که بر حسب حادثه‌ای مرموز روح او با یک خواننده در دهه ۱۹۶۰ با بازی آنیا تیلور-جوی جابه‌جا می‌شود. این طراح مد که در لندن دنیای امروزی زندگی می‌کند در واپسین این جابه‌جایی دچار بحران‌های زیادی می‌شود و شاهد رخ دادن اتفاق‌های وحشتناکی در این اثر هستیم.

با توجه به آنچه که در جدیدترین تصاویر فیلم «دیشب در سوهو» می‌بینیم، این دو بانوی هنرمند آیینه یکدیگر شده و این امر نشان می‌دهد که بنا به این جابه‌جایی هر یک وظایفی برعهده دارند و اکنون به جای همدیگر زندگی می‌کنند. علاوه بر پوستر‌های منتشر شده، تصویری را مشاهده می‌کنیم که به نظر می‌رسد مربوط به یکی از صحنه‌های خود فیلم باشد.

کارگردان این اثر از طرفداران خواهش کرده تا هرگز فیلم را برای دوستان خود اسپویل نکنند زیرا این فیلم پر از تعلیق و پیچ و تاب است. به نظر می‌رسد بین دو دختر ماجرای این اثر ارتباط عجیبی شکل خواهد گرفت که این ارتباط مرمروز را در تصاویر منتشر شده، واضح مشاهده می‌کنیم. با توجه به پوستر‌های منتشر شده می‌بینیم که این دو بسیار به یکدیگر شباهت پیدا کرده و به مرور بیشتر از پیش، دیگری را در زندگی خود جای می‌دهند.

فیلم «دیشب در سوهو» یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۱ بوده و بدون شک اکران این فیلم در دوران هالووین بسیار باعث جلب توجه مخاطبین به آن خواهد شد.

فیلم «دیشب در سوهو»

فیلم ترسناک «دیشب در سوهو»

فیلم «دیشب در سوهو»

همچنین اخبار دیگری از جدیدترین پروژه ها و فیلمهای هالیوودی را در ادامه میتوانید بخوانید:

آخرین اخبار از روند ساخت فیلم «چاقوکشی 2»

آخرین اخبار از روند ساخت فیلم «غارتگر 5»

تاریخ اکران «Salem’s Lot» مشخص شد / جدیدترین اقتباس سینمایی از رمان های استیون کینگ

فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن 7» بالاخره و پس از جنجالهای فراوان به پایان رسید

اندی گارسیا به سیلوستر استالونه و جیسون استاتهام در «بی‌ مصرف‌ ها 4» پیوست

پروژه جدید کریستوفر نولان مشخص شد / کارگردانی فیلمی درباره ساخت بمب اتم در جنگ جهانی دوم

بازیگران برنده اسکار همبازی شدند/ آل پاچینو، مورگان فریمن و هلن میرن در «اسنیف» ایفای نقش می‌کنند

زندگی سیمون دو بووار دستمایه ساخت یک فیلم می‌شود

تصمیم فرانسیس فورد کاپولا برای ساخت پروژه سینمایی رویایی اش / حاضرم ۱۰۰ میلیون دلار برای «مگالوپلیس» هزینه کنم

چهارمین قسمت «بی‌مصرف‌ها» با بازی سیلوستر استالونه و جیسون استاتهام ساخته می‌شود

«گشت و گذار در جنگل» صاحب قسمت دوم شد

منبع: sargarme

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا