آخرین اخبار از سریالی که یک اسپین آف برای فیلم «جان ویک» است

 

وب سایت هالیوود ریپورتر در تازه‌ترین گزارش اختصاصی خود کارگردان و تعداد قسمت‌های سریال «قاره» (The Continental) را فاش کرده است.

لاینزگیت در سال ۲۰۱۴ میلادی فیلم «جان ویک» را روانه سینماها کرد که درباره یک قاتل بازنشسته به نام جان ویک است. او در پی کشته شدن سگ و دزدیده شدن ماشینش تصمیم می‌گیرد بار دیگر سلاح به دست گرفته و افرادی که آخرین میراث همسرش را از او گرفتند به سزای اعمال خود برساند. کیانو ریوز با نقش اصلی این فیلم توانست محبوبیت گذشته را بدست آورده و بار دیگر خود را در مرکز توجه‌ها قرار دهد.

از آن‌جایی که «جان ویک» عملکرد قابل‌قبولی داشت، دو دنباله برایش ساخته شد که تحت عناوین «جان ویک: بخش دو» و «جان ویک: بخش سوم» به سینماها آمدند. در حال حاضر نه تنها قسمت‌های چهارم و پنجم «جان ویک» فازهای مختلف ساخت را پشت سر می‌گذارند، بلکه یک سریال اسپین آف در دست تولید قرار دارد. این سریال «قاره» نام داشته و شبکه استارز وظیفه انتشار را بر عهده گرفته است. داستان همچنین در گذشته روایت شده و اتفاقات حول محور نسخه جوان وینستون می‌چرخد.

وب سایت هالیوود ریپورتر به واسطه یک مطلب اختصاصی اطلاعات جدیدی را پیرامون کارگردان و تعداد قسمت‌های سریال «قاره» فاش کرده است. طبق آنچه در متن آمده، سازندگان تصمیم گرفته‌اند اثر مورد نظر را در سه قسمت حدودا ۹۰ دقیقه‌ای ضبط کرده و روی آنتن بفرستند. نگارنده مطلب همچنین گفت برای هر قسمت بودجه‌ای معادل ۲۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده است. در ضمن، آلبرت هیوز به عنوان کارگردان قسمت‌های اول و سوم انتخاب شده است. در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون کارگردان قسمت دوم در دسترس قرار ندارد.

آلبرت هیوز، برادر آلن هیوز بوده و آن‌ها معمولا به صورت زوج هنری روی پروژه‌ها کار می‌کنند. از کارهای مشترکشان می‌توان به فیلم «کتاب الی» (The Book of Eli) را نام برد که در سال ۲۰۱۰ میلادی اکران شد و دنزل واشنگتن را در نقش اصلی خود دارد. این اثر بازخوردهای ضد و نقیضی را دریافت کرد و در مقابل بودجه ۸۰ میلیون دلاری خود، بیش از ۱۵۷ میلیون دلار فروخت. از آثاری که آلبرت هیوز به تنهایی ساخته می‌توان فیلم Alpha محصول سال ۲۰۱۸ میلادی را نام برد.

سریال جان ویک تنها اسپین آفی نیست که مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد. لاینزگیت بخشی از تمرکز خود را روی یک فیلم سینمایی قرار داده که در حال حاضر در میان رسانه‌ها با نام Ballerina شناخته می‌شود. این اثر درباره یک زن جوان است که قاتلی آموزش دیده به شمار می‌رود. او قصد دارد انتقامش را از افرادی بگیرد که خانواده‌اش را کشتند.

در پایان، لازم به ذکر است قسمت چهارم «جان ویک» از تاریخ ۶ مرداد سال ۱۴۰۱ (مصادف با ۲۷ مه سال ۲۰۲۲ میلادی) روی پرده نقره‌ای خواهد آمد.

کیانو ریوز و لارنس فیشبرن در فیلم «جان ویک 2»
کیانو ریوز و لارنس فیشبرن در نمایی از فیلم «جان ویک 2»

منبع: sargarme

اخبار مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

لنس ردیک در «جان ویک 4» مجددا همبازی کیانو ریوز می‌شود

ادامه انتخاب گروه بازیگران فیلم «جان ویک ۴» / بازیگر رزمی‌کار انگلیسی همبازی کیانو ریوز میشود

بازیگر مشهور ژاپنی به «جان ویک 4» پیوست

لارنس فیشبرن در «جان ویک ۴» بار دیگر همراه کیانو ریوز می‌شود

مذاکره بیل اسکارسگارد برای بازی در فیلم «جان ویک ۴»

خواننده جوان ژاپنی به کیانو ریوز در «جان ویک 4» پیوست

«جان ویک 4» امسال جلوی دوربین میرود

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا