افشاگری مت دیمون : هالیوود لیست مخفی دارد

 

مت دیمون یکی از موفق‌ترین بازیگران نسل خود است. این بازیگر 50 ساله در فیلم‌های پرهزینه بازی کرده است و فیلم های او مجموعاً نزدیک به 4 میلیارد دلار در گیشه به دست آورده اند.

از آنجا که مت دیمون یک بازیگر قابل اعتمادی است که به خاطر آمدن گروه هوادارانش به سینماها مشهور است، اغلب یکی از اولین نام هایی است که استودیوها زمان انتخاب بازیگران پروژه‌های خود در نظر می‌گیرند.

مدت هاست شایعه شده که مدیران استودیو‌ها فهرستی محرمانه از بازیگران طراز اول دارند که هنگام انتخاب گروه بازیگران تولیدشان به آن فهرست تکیه می‌کنند و اخیراً مت دیمون این شایعه را تایید کرد و گفت حقیقت دارد.

مت دیمون طی مصاحبه ای اخیر خود با «هات وانز»Hot Ones روند تولید را توصیف کرد، جایی که اذعان کرد که همه استودیوها واقعاً به کاهش ریسک و به حداکثر رساندن سود خود اهمیت می دهند.

وی میگوید: «بله، فروش کلمه کلیدی است، قمار است، زیرا همیشه قمار است، درست است؟ همیشه ریسک دارد. استودیوها سعی می کنند با انتخاب بازیگری که به نظرشان سودآور است، ریسک نفروختن فیلم را کاهش دهند.»

دیمون همچنین اذعان کرد که در واقع لیستی وجود دارد که پنج استودیوی بزرگ هنگام انتخاب بازیگر به آن اعتماد می کنند. با این حال ، حتی دیمون به طور کامل از نام‌های آن فهرست آگاه نیست.

دیمون می گوید: «از آنچه من فهمیدم، نوعی لیست کارشناسانه دارند. من نمی دانم که روند چگونه است، آنها مانند سران پنج خانواده در “پدرخوانده “ملاقات می کنند و در مورد انتخاب بازیگر صحبت می کنند، یا لیست مخفی وجود دارد. اما به نظر می رسد که شما نمی دانید در آن لیست نام تان باشد. شما فقط بر اساس تعداد پیشنهادهای دریافتی خود متوجه می شوید. … من فکر نمی کنم در حال حاضر در لیست باشم.»

مت دیمون تاکید می‌کند با وجود اینکه همه می دانند لیستی وجود دارد، اما دائماً فهرست دستخوش تغییر می شود و اسامی بازیگران اغلب بر اساس نحوه عملکرد فیلم هایشان به بالا، پایین و حذف میشود.

 مت دیمون

منبع: دنیای تصویر

خبر زیر را نیز میتوانید بخوانید:

افشاگری بن افلک از پشت صحنه هالیوود / اعتیاد به نوشیدنی های الکلی در هالیوود امری عادی است

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا