«قهرمان» اصغر فرهادی در جشنواره فیلم میامی به نمایش درمی‌آید

 

به گزارش عصرسینما، جشنواره میامی از حضور فیلم «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در این رویداد هنری خبر داد.

جشنواره فیلم میامی در سی‌و نهمین دوره خود که از ۴ تا ۱۳ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ تا ۲۲ اسفند) برگزار می‌شود، میزبان فیلم‌های متعددی خواهد بود که هنوز اسامی آن‌ها اعلام نشده است.

علاوه بر این بخش جواهرات میامی (میامی جمز) جشنواره که به عنوان ویترینی پاییزی شناخته می‌شود تا مدعیان فیلم‌های بین‌المللی سال را به نمایش بگذارد، امسال از ۴ تا ۷ نوامبر (۱۳ تا ۱۶ آبان) برگزار می‌شود و در بخش بین‌المللی میزبان فیلم‌هایی چون «قهرمان» اصغر فرهادی و «بدترین فرد جهان» ساخته یواخیم تریر از نروژ خواهد بود.

هر دو رویداد جشنواره به صورت فیزیکی برگزار می‌شود و ترکیب کامل فیلم‌های حاضر در بخش «جواهرات میامی» اوایل اکتبر اعلام می‌شود.

سال پیش جواهرات میامی به صورت مجازی برگزار شد در حالی که مارس گذشته جشنواره فیلم میامی به صورت ترکیبی در سینما‌ها و نیز به صورت آنلاین با مخاطبانش ارتباط برقرار کرد.

سال پیش این جشنواره میزبان «دور دیگر» توماس وینتربرگ بود که بعد موفق به کسب عنوان بهترین فیلم بین‌المللی شد. «پارازیت»، «فروشنده» و «سینما پارادیزو» از جمله فیلم‌هایی بوده‌اند که ابتدا در جشنواره میامی به نمایش درآمده‌اند و بعد در اسکار درخشیده‌اند.

به گزارش عصرسینما، در فیلم «قهرمان» امیر جدیدی، محسن تنابنده، رعنا آزادی‌ور، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران جوان و جدید ایفای نقش کرده اند.

استودیو آمازون حق پخش فیلم «قهرمان» را در آمریکا در اختیار دارد و کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز، تهیه‌کنندگی و فروش بین المللی فیلم «قهرمان» را بر عهده دارد و این فیلم را در فرانسه نیز اکران خواهد کرد.

اصغر فرهادی چندی پیش با فیلم «قهرمان» موفق به کسب جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن شد.

فیلم سینمایی «قهرمان»

اخبار مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

ورایتی پیش‌بینی کرد : اصغر فرهادی در میان ۱۰ فیلمساز برای کسب اسکار بهترین کارگردانی

تغییر قوانین مراسم اسکار و بخت فیلم اصغر فرهادی برای حضور در این رویداد بدون نیاز به روی پرده رفتن در سینماهای در ایران

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا