شکستگی پا حسن پورشیرازی را راهی بیمارستان کرد

 

به گزارش عصرسینما، حسن پورشیرازی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به دلیل شکستگی پا در بیمارستان بستری شد.

حسن پورشیرازی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر از وقوع حادثه برای خود و بستری شدنش در بیمارستان داده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در اینباره نوشته است: “دوستان عزيز ؛ زمين خوردم و پايم شكست، نگران نباشيد، الان خدارا شكر خوبم. ارادت”.

حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی متولد ۱۳۳۶در شیراز است. وی که دارای مدرک لیسانس تئاتر است، فعالیت سینمایی‌اش را با فیلم «صف» محصول ۱۳۶۳ به کارگردانی علی‌اصغر عسگریان به‌عنوان بازیگر و با فیلم بازی بزرگان محصول ۱۳۶۹ و به کارگردانی کامبوزیا پرتوی به‌عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان آغاز کرد.

وی در سال ۱۳۸۸ در ششمین جشنواره فیلم دوبی، برای بازی در فیلم سینمایی «کشتزارهای سپید» به کارگردانی محمد رسول‌اف به عنوان بهترین بازیگر شناخته شد و جایزه ویژه هیات داوران را از آن خود کرد.

«بوی پیراهن یوسف»، «مسافر ری»، «سگ‌کشی»، «مهمان مامان»، «به‌آهستگی»، «سنتوری»، «روز رستاخیز»، «چه خوبه که برگشتی»، «قسم»، «کشتارگاه» و «خط فرضی» از جمله فیلم های سینمایی هستند که حسن پورشیرازی در آنها ایفای نقش کرده است.

آرایشگاه زیبا، سفر سبز، زیر آسمان شهر، بانویی دیگر، ریحانه، نرگس، سرزمین کهن، نردبام آسمان، مختارنامه، فرات، تنهایی لیلا، کیمیا، برادر و با خانمان نیز از جمله سریال هایی هستند که حسن پورشیرازی در آنها بازی کرده است.

حسن پورشیرازی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا