اعلام برنامه دومین روز نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره

 

به گزارش عصرسینما، دومین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر، با اکران 2 فیلم سینمایی [در 4 سانس] و نشست خبری این فیلم‌ها دنبال خواهد شد.

در روز دوم نمایش آثار سینمایی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره (سه‌شنبه 12 بهمن) علاوه بر اکران 2 فیلم سینمایی «علف‌زار» ساخته «کاظم دانشی» و «شادرَوان» حسین نمازی، نشست خبری این دو فیلم برگزار خواهد شد.

ساعت برگزاری این رویدادها در روز دوم به شرح زیر است:

در بخش سودای سیمرغ، ابتدا فیلم «علف‌زار» به کارگردانی «کاظم دانشی» و تهیه‌کنندگی «بهرام رادان» در سانس اول ساعت 13:00 در سالن اصلی به مدت 94 دقیقه اکران می‌شود و همچنین نشست خبری این فیلم با حضور عوامل فیلم ساعت 15:00 در سالن سعدی برگزار می‌گردد.

فیلم سینمایی «شادرَوان» به کارگردانی «حسین نمازی»و تهیه کنندگی «عباس نادران» در سالن اصلی در ساعت 16:00 به مدت 98 دقیقه به نمایش گذاشته خواهد شد و نشست خبری آن ساعت 18:30 در سالن سعدی با حضور عوامل فیلم برپا خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «علف‌زار» ویژه سایر میهمانان، قرار است در دومین سانس نمایش روز دوم ساعت 19:15 در سالن اصلی به مدت 94 دقیقه به نمایش درآید.

همچنین در بخش اکران آثار مستند بلند و داستانی اثر (یکی از رویاهای من) به کارگردانی «محسن هادی» به مدت 87 دقیقه به نمایش در خواهد آمد.

ساعت 21:30 نیز در سالن اصلی و در بخش سودای سیمرغ، فیلم سینمایی «شادرَوان» به‌کارگردانی «حسین نمازی» به مدت 98 دقیقه در سانس آخر اکران خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود سانس‌های اول و دوم نمایش آثار بخش سودای سیمرغ مختص منتقدان و اهالی رسانه و سانس‌های سوم و چهارم مختص سایر مهمانان خواهد بود.

جشنواره چهلم در خانه جشنواره از دوشنبه 11 بهمن و در سینماهای مردمی از سه‌شنبه 12 بهمن آغاز شده است.

پوستر چهلمین دوره جشواره فیلم فجر

 

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا