حواشی «مست عشق» ادامه دارد / حسن فتحی به موضع سکوت رفت!

 

به گزارش عصرسینما، در ادامه حواشی پیش آمده برای فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، این کارگردان در نوشتاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که فعلا و نتيجه گفتگو با طرف ترک جهت حل موارد اختلافی سکوت اختیار خواهد کرد.

هفته گذشته خبری منتشر شد که سرمایه‌گذار ترکیه‌ای «مست عشق» قصد دارد این فیلم را در آذرماه و همزمان با هفته بزرگداشت مولانا اکران جهانی کند.

همچنین از طرف ترکیه‌ای ها اعلام شده بود که از «مست عشق» سریالی هشت قسمتی هم ساخته می‌شود.

همین خبر کافی بود تا سازندگان ایرانی این فیلم و از جمله کارگردان آن(حسن فتحی) و یکی از فیمنامه نویس ها(فرهاد توحیدی) به شدت به خبر منتشر شده واکنش نشان دهند و مخالفت خود با اقدامات سرمایه‌گذار ترکیه‌ای را اعلام کنند.

حسن فتحی اعلام کرد که هنوز فیلمبرداری هشت سکانس از «مست عشق» انجام نشده و این فیلم آماده نمایش نیست و فرهاد توحیدی نیر اعلام کرد که پیگیری های حقوقی از طرف تهیه‌کننده ایرانی فیلم آغاز شده و وی حتی از وزارت امور خارجه نیز درخواست کمک کرد.

در تازه ترین اتفاق، امروز حسن فتحی در یادداشتی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده که تا رسیدن به نتیجه در گفتگو با طرف های ترک، سکوت خواهد کرد.

متن یادداشت حسن فتحی به شرح زیر است:

با سلام و عرض ادب

در طی روزهای جاری، و پس از بيانيه سرمايه گذار ترک فيلم مست عشق و حواشی رسانه ای مرتبط با آن، خبرنگاران و رسانه هايی چند، از من خواسته اند تا در خصوص اتهامات بدور از واقعيت مندرج در اين بيانيه، كه دست مايه پاره ای از تعابير و تفسيرهای غلط و نابجای برخی افراد حقيقی و حقوقی در شبكه هاي اجتماعی شده است، توضيحات روشنگرانه و دقيقی را ارائه كنم .
اما از آنجا كه تهيه كننده و سرمايه گذار ايرانی فيلم درخواست كرده اند تا زمان تعين نتيجه گفتگو با طرف ترک جهت حل موارد اختلافی، سكوت اختيار كنم، لذا هر توضيحی در اين خصوص را به زمان بعد از روش شدن نتيجه گفتگوها موكول ميكنم!
جای ترديد نيست راقم اين سطور در جهت احقاق حقوق معنوي و حفظ كيفيت هنري اين اثر كه زحمات زيادی براي آن كشيده شده است، به اشد قوا از هيچ تلاش قانوني فرو گذار نخواهم كرد.

در پناه خدای شمس و مولانا شاد و سلامت باشيد.

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا