معرفی جدیدترین همبازی ماهرشالا علی در فیلم «بلید»

 

آرون پیرس، بازیگر فیلم «پیر» و سریال «کریپتون» جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با مارول استودیو به ماهرشالا علی در فیلم «بلید» (Blade) پیوسته است.

بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم «بلید» اضافه شده است. آرون پیرس پس از توافق با مارول استودیو و دیزنی به جمع بازیگران فیلم «بلید» اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش این بازیگر ۲۷ ساله انگلیسی در دسترس نیست. ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم «مهتاب» و فیلم «کتاب سبز» نقش اریک بروکس را قرار است در ریبوت فیلم «بلید» بازی کند.

دلروی لیندو، بازیگر فیلم «پنج هم خون» دیگر بازیگری است که می‌دانیم قرار است در فیلم جدید «بلید» بازی کند. همچنین قابل انتظار است کیت هرینگتون برای بازی در نقش دین ویتمن ملقب به بلک نایت در فیلم «بلید» بازگردد. بسام طارق، کارگردان فیلم Mogul Mowgli با بازی ریز احمد وظیفه کارگردانی و استیسی اوسی-کافور، نویسنده سریال واچمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «بلید» را بر عهده دارند. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم «بلید» قرار است از ماه ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر-مرداد ۱۴۰۱) آغاز شود و می‌توان انتظار داشت که فیلم بلید در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

شخصیت بلید توسط مارو وولفمن و جین کولان خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۳ و در شماره ۱۰ام کمیک The Tomb of Dracula (مقبره دراکولا) معرفی شد. پیش از این یک سه‌گانه از فیلم «بلید» تولید و منتشر شده بود که کارگردانی این سه فیلم به ترتیب بر عهده استیون نورینگتون، گیرمو دل تورو و دیوید اس گویر بوده که خود گویر وظیفه نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت را بر عهده داشته است و این سه فیلم در طی سال‌های ۱۹۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ اکران شدند. وسلی اسنایپس نقش شخصیت بلید را در این سه فیلم بر عهده داشت.

علاوه‌بر سریال «کریپتون» و فیلم «پیر»، پیرس سابقه حضور در سریال «راه آهن زیرزمینی» را نیز داشته است. او اخیرا در فیلم «برادر» بازی کرده است و ‌هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم Foe با بازی سرشه رونان و پاول مسکل برای آمازون حضور دارد و قرار است در فیلم Rebel Ridge برای نتفلیکس نیز جلوی دوربین برود. پیرس همچنین صداپیشگی موفاسا جوان را در فیلم پیش درآمد «شیر شاه» بر عهده خواهد داشت.

فیلم «بلید 2»
گیرمو دل تورو و وسلی اسنایپس در پشت صحنه فیلم «بلید 2»

اخبار مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

جولیا رابرتز و ماهرشالا علی در فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» همبازی می‌شوند

صداپیشگی سریال انیمیشن و ابرقهرمانی «شکست ناپذیر» توسط ماهرشالا علی

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا