صف مخالفان کمپانی مارول طولانی‌تر می‌شود / دنی ویلنوو: شاید این نوع فیلم‎ها ما را به زامبی تبدیل کند!

 

دنی ویلنوو می‌گوید که مارول فیلم‌های کپی پیستی می‌سازد. ویلنوو درباره دنیای سینمایی مارول گفته است: “شاید این نوع فیلم‎ها ما را کمی به زامبی تبدیل کند!”. ویلنوو همتایان خود، کریستفر نولان و آلفونسو کوآرون را بخاطر فیلم‌های پول پاروکن هنری می‌ستاید.

ویلنوو در جدیدترین مصاحبه با روزنامه اسپانیایی ال موندو درباره فیلم های سینمایی مارول چنین می‌گوید: “دنیای سینمایی مارول در تولید بیش از حد فیلم های کپی پیستی و نتایج اشتباه در مورد ویژگی‌های هنری این چندگانه ها گناهکار است”.

او درپاسخ به این سوال خبرنگار ال موندو که آیا او نسبت به آینده فیلم های پرفروش هالیوود بدبین است ؟ می‌گوید: “شاید مشکل این باشد که ما در برابر تعداد زیادی فیلم مارول قرار گرفته ایم که چیزی جز “کپی و پیست” فیلم های دیگر نیستند. شاید این نوع فیلم ها ما را کمی به زامبی تبدیل کرده اند … اما فیلم های بزرگ و پرهزینه‌ و با ارزش فراوان امروزه تولید می شوند و من به هیچ وجه نمی توانم بدبین باشم”.

او در ادامه می‌افزاید: “فقط به دوران طلایی هالیوود فکر کنید تا ببینید فیلم های تجاری می‌توانستند پیشنهاد هنری متفاوتی و در نتیجه سیاسی ارائه دهند. من هرگز احساس بازنده یا مانع برای داشتن بودجه ای سخاوتمندانه برای ساخت پروژه‌های که می‌خواستم بسازم نداشتم”.

این نخستین باری نیست که دنی ویلنوو به فیلم‌های مارول نیش و کنایه می زند. او چندی پیش با مجله پره‌مییر چاپ فرانسه گفتگو انجام داد و گفت که فیلم‌های این دنیای سینمایی از یک قالب درست شده اند.

دنی ویلنوو و کمپانی مارول

اخبار مشابه زیر را نیز میتوانید بخوانید:

انتقاد تند جیمز گان از مارتین اسکورسیزی: با انتقاد از مارول سعی دارد توجه رسانه ها را به فیلمش جلب کند

صدای اعتراض کارگردان بزرگ بار دیگر بلند شد / اسکورسیزی: با سینما همچون یک جور غذای دم‌دستی برخورد می‌شود

ابزار ناخشنودی امیلی بلانت از فیلم‌های ابرقهرمانی

میکی رورک هم به صف مخالفان فیلمهای مارول پیوست

مارتین اسکورسیزی : سینما دچار بی‌ارزشی شده است

منبع: دنیای تصویر

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا