پوران درخشنده در هیات داوران سومین جشنواره فیلم و عکس «مادر»

سومین جشنواره فیلم و عکس «مادر» هیات داوران بخش عکس و فیلم خود را معرفی کرد.

عصر سینما- به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره فیلم و عکس مادر؛ پوران درخشنده، طیبه فلکیان و ابوالفضل همراه آثار بخش فیلم این دوره از جشنواره را داوری خواهند کرد و فاطمه ابراهیمی، منصوره معتمدی و مهناز شفیعی به عنوان اعضای هیات داوران بخش عکس این رویداد هنری معرفی شدند.
پوران درخشنده کارگردان، نویسنده و فیلمساز علاوه بر داوری جشنواره‌های معتبر داخلی و بین‌المللی، ساخت فیلم‌هایی همچون پرنده کوچک خوشبختی، عبور از غبار، زمان از دست رفته، عشق بدون مرز، شمعی در باد، رویای خیس، بچه‌های ابدی، خواب‌های دنباله دار، زیر سقف دودی، هیس! … دخترها فریاد نمی‌زنند و … را در کارنامه سینمایی خود دارد.
ابوالفضل همراه فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و مدیر هنری این دوره از جشنواره، ریاست فرهنگسرای نیاوران را بر عهده دارد. او در بیش از ۷۱ فیلم سینمایی و تلویزیونی به عنوان بازیگر حضور داشته و کارگردانی و تهیه‌کنندگی چند فیلم داستانی و مستند را بر عهده داشته است.
طیبه فلکیان؛ تهیه‌کننده، کارگردان و مسئول امور استان‌ها و مناطق انجمن سینمای جوانان ایران است. وی ساخت فیلم‌های مستند و داستانی مختلفی را در کارنامه خود دارد. عضویت در هیات انتخاب و داوری جشنواره‌های متعدد از دیگر فعالیتهای ایشان است.
فاطمه ابراهیمی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد روانشناسی مدیریت انسان‌گرا و مدرسِ عکاسی پرتره است. نگارش و تحقیق کتاب‌های مفاخر امروز، نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های مستند در حوزه زنان و کارآفرینان، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و نشست‌های تخصصی متعدد، مدیریت در بخش‌های مختلف خانه عکاسان و … بخشی از کارنامه حرفه‌ای ابراهیمی است.

منصوره معتمدی کارشناس طراحی و عکاس آژانس گتی ایمیجز است. عضویت در هیات داوران جشنواره‌ها و مسابقات مختلف عکاسی از جمله عکس رضوی، عکاسی تهران ۹۰، پابه پای اشک و …و دبیری جشنواره عکس شمیم بهار در پیشینه حرفه‌ای این بانوی عکاس دیده می‌شود.

مهناز شفیعی کارشناس ارشد عکاسی و دارای ۲۷ سال سابقه اجرایی مرتبط با عکاسی، برگزاری و دبیری جشنواره‌های مختلف عکاسی، برگزاری نمایشگاه انفرادی و حضور در جشنواره‌های متعدد گروهی داخلی و خارجی و … است.
گفتنی است سومین دوره جشنواره مادر به دبیری منصوره مصطفی‌زاده و با مشارکت اپلیکیشن روبیکا، معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران، موسسه نیلافرهنگ و موسسه تصویر شهر مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا