آمادگی فیزیکی تحسین برانگیز جیک جلینهال برای فیلم “کافه کنار جاده”

جلینهال با تمریناتی سخت تحسین مبارزین حرفه ای را برانگیخته

عصر سینما – جیک جلینهال این روزها در حال بازی در فیلمی است با نام “کافه کنار جاده” که باز سازی اثری است به همین نام که سال 1989 با بازی پاتریک سوایزی، سام الیوت، کلی لینچ و بن گازارا توسط “رودی هرینگتون” ساخته شد. جلینهال که در این فیلم در نقش یک مبارز یو اف سی حضور دارد به طرز شگفت انگیزی با انجام تمریناتی سخت به یک مبارز حقیقی داخل قفس تغییر شکل داده بطوریکه در مسابقات واقعی آخر هفته گذشته، مسئولان مبارزات یو اف سی موافقت کردند که صحنه هائی از این فیلم حین مسابقات فیلمبرداری شود.

 

جیلینهال با نام اللود دالتون نه تنها در وزن کشی شرکت نمود بلکه مبارزه ای واقعی را نیز در قفس برگزار نمود.این در حالی بود که قهرمانان بزرگ این رشته  همچون “کانر مک گرگور” نیز در سالن حضور داشتند. نکته مهمی که همگی را به حیرت واداشت آمادگی بدنی جلینهال برای ایفای این نقش سنگین بود البته او با چنین نقشی بیگانه نیست چراکه در سال 2015 در فیلم “چپ دست” به کارگردانی آنتونی فوکوآ در نقش مشتزنی حرفه ای همچون یک بکسور واقعی تمرین نمود و تحسین همگان را برانگیخت.

 

در فیلم جدید او با لوکاس گیج، خواکیم دی آلمیدا و دانیلا مکیور همبازی است. کارگردان مطرح داگ لیمان که آثاری همچون لبه فردا، هویت بورن و آقا و خانم اسمیت را در کارنامه دارد کارگردان فیلم جدید جلینهال است.

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا