مهران غفوریان به سراغ سریال سازی برای شبکه نمایش خانگی می‌رود

 

به گزارش عصرسینما، مهران غفوریان از قصد خود برای ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

مهران غفوریان که مهمان تلفنی برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران بود، در بخشی از صحبتهایش گفت: هر هنرپیشه ای دوست دارد تمام نقش ها را بازی کند اما واقعیت این است که نقش های کمدی بسیار سخت تر از ایفای نقش در فیلم های درام است. خنداندن مردم کار بسیار سختی است اما کارهای جدی هم مشکلات خودش را دارد.

غفوریان گفت: به دلیل کرونا فعلا مجوزی برای ساخت فیلم داده نمی شود. امیدوارم که کرونا زودتر تمام شود و به فکر اهالی تلویزیون و سینما هم باشیم.

وی درباره همکاری با مهران مدیری نیز گفت: کار با آقای مدیری لذتبخش است اما گله ای ندارم که چرا در فیلمش از من دعوت نمی کند حق کارگردان است.

غفوریان درباره ساخت سریال جدیدش گفت: سعید هوشیار طرحی را به سفارش علی اسدزاده نوشته است که برای شبکه نمایش خانگی است و من هم قرار است آن را بسازم. این سریال در قالب معماگونه ساخته می شود و در حال ارائه طرح است و حداقل ۸ ماه نگارش آن طول می کشد. قرار است این سریال در دو فصل ساخته شود.

مهران غفوریان درباره سریال ماه تی تی گفت: این سریال به کارگردانی داود میرباقری و بازی بازیگرانی همچون پیمان معادی و طراحی چهره پردازی استاد اسکندری پس از چندی فیلمبرداری در عین ناباوری متوقف شد.

وی تلویحا اشاره کرد: نقشی را در فیلم سینمایی سلمان فارسی داود میرباقری خواهد داشت.

غفوریان درباره لاغر شدنش گفت: به خاطر جراحی پا مجبور بودم وزن کم کنم و با یک برنامه غذایی و ورزش لاغر شدم و عمل جراحی برای لاغر شدن انجام ندادم.

مهران غفوریان تاکید کرد: صفحه ای در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام ندارد.

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا