درآمدزایی کمپانی دیزنی از اکران آنلاین «بیوه سیاه» زیر سایه شکایت اسکارلت جوهانسون

 

فیلم سینمایی «بیوه سیاه» به دیزنی کمک کرده است که در بخش اکران آنلاین فروشی ۱۲۵ میلیون دلاری را به ثبت برساند.

به گزارش رویترز، کمپانی دیزنی اعلام کرد اکران آنلاین فیلم سینمایی «بیوه سیاه» ۱۲۵ میلیون دلار فروش داشته است. این در حالی است که حدود سه هفته از شکایت اسکارلت جوهانسون بازیگر این فیلم، از کمپانی دیزنی می‌گذرد.

ماه گذشته بود که این بازیگر از دیزنی شکایت کرد و مدعی شد این شرکت با اکران همزمان «بیوه سیاه» در سینما و سرویس نمایش آنلاین دیزنی پلاس، توافقی و قراردادی که پیش از این داشته اند را زیر پا گذاشته است.

جوهانسون در شکایت خود مدعی شده که اقدام دیزنی در استراتژی اکران ترکیبی «بیوه سیاه» باعث کاهش دستمزد او و نقض بخش‌های مالی قرارداد شده است. البته این فیلم در سینما نیز مورد استقبال بوده و در زمان اکرانش به پرفروش‌ترین فیلم هفته افتتاحیه در دورن کرونا تبدیل شد.

دیزنی اعلام کرده جوهانسون در این شکایت هیچ شایستگی و برتری ندراد و اضافه کرد که اکران آنلاین این فیلم سینمایی به طور قابل توجهی دستمزد وی را افزایش داده است. جوهانسون تاکنون ۲۰ میلیون دلار برای بازی در فیلم سینمایی «بیوه سیاه» دریافت کرده است.

نتیجه پرونده جوهانسون و دیزنی تاثیرات و نتایج گسترده تری را در صنعت سرگرمی و فیلمسازی خواهد گذاشت؛ چرا که کمپانی‌ها و رسانه‌ها در مدت اخیر تلاش کرده اند با ارائه محتوا و برنامه‌های اختصاصی میزان مشترکان خود را افزایش دهند.

اخبار مرتبط زیر را نیز میتوانید بخوانید:

اسکارلت جوهانسون کمپانی دیزنی را به دادگاه کشاند!

حمایت اتحادیه بازیگران آمریکا از اسکارلت جوهانسون

فیلم سینمایی «بیوه سیاه»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا