موفقیت فیلم کوتاه «سالبوتامول» در جشنواره استرالیایی

 

به گزارش عصرسینما، فیلم کوتاه «سالبوتامول» به کارگردانی و تهیه کنندگی عقیل بهرامی برنده دیپلم افتخار جشنواره changing face international film festival در استرالیا شد.

فیلم کوتاه سالبوتامول به کارگردانی عقیل بهرامی در شرایط همه‌گیری کرونا در جهان، در سال گذشته پس از اتمام مراحل فنی آماده ارسال به جشنواره‌های جهانی شد.

این فیلم نوشته فرهاد مهرخیرانی با نگاهی به زندگی یک زوج جوان تئاتری تولید شده و هم اکنون موفق به دریافت دیپلم افتخار جشنواره جهانی changing face استرالیا شده است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «سالبوتامول» آمده است: یک زن بازیگر به همراه همسر نویسنده‌اش در خانه جدید خود درحال گذراندن دوران قرنطینه کرنا هستند، درست در همین زمان با چهره جدید از یکدیگر مواجه می‌شوند… .

دنیا مستعلمی در کنار فرهاد مهرخیرانی ۲ بازیگر این فیلم کوتاه هستند.

عقیل بهرامی بازیگر سینما و تئاتر که در سال گذشته نامزد بهترین بازیگری جشنواره بین المللی فیلم آمریکای جنوبی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی دختران زمستان شد، با ساخت «سالبوتامول» اولین تجربه کارگردانی خود را در عرصه فیلم کوتاه دارد.

در این فیلم کوتاه به تهیه کنندگی عقیل بهرامی، علی دولت آبادی مدیر فیلمبرداری و مهدی حسین زاده به عنوان دستیار یک و برنامه ریز حضور داشتند که همزمان طراحی دکور آن را به همراه عاطفه بهرامی انجام داده است.

کیانوش الطافی تدوین فیلم را به همراه مهدی حسین زاده و عقیل بهرامی به انجام رسانده و عرفان کارن موسیقی این فیلم را ساخته است. صدابرداری را امیر حاجی زاده و صداگذاری و افکت آن را حمید حاتمی عهده دار بوده‌اند. عادل معشوری نیز اصلاح رنگ و نور را انجام داده و امیرحسین مهماندوست مدیر تولید این فیلم است. نیلوفر ساکی طراح لباس و سپهر بهرامیان طراح گریم این فیلم هستند.

همچنین درآسا درتاج منشی صحنه، امیر حسین صحرانورد طراحی پوستر، کسری کیانیان گرافیست، عرفان راشد دستیار تولید، امیر نساج دستیار فیلمبردار و فرنوش مرواری مترجم است. پشت صحنه را علی دولت آبادی و درآسا درتاج عکاسی کرده اند. همچنین علیرضا مرادی مشاور رسانه ای و سید صادق سیادت روابط عمومی فیلم هستند.

فیلم کوتاه «سالبوتامول»

اخبار زیر را نیز از فیلمهای کوتاه و سینمای کوتاه کشورمان را میتوانید بخوانید:

ادامه مراحل ساخت فیلم کوتاه «یکی بود که دیگه نبود»

راه یابی فیلم کوتاه «کمپانی» به جشنواره فیلم آمریکایی

«اسب دریایی» به مراحل فنی رسید / فیلمی کوتاه با بازی خاطره اسدی

موفقیت فیلم کوتاه «مرگ تولد» در جشنواره فیلم فیلیپینی

جشنواره آمریکایی میزبان دو فیلم کوتاه از ایران شد

«بهتر از نیل آرمسترانگ» بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره آمریکایی شد

راه یابی فیلم کوتاه «دست‌ها» به جشنواره فیلم هندی

موفقیت «مَگرالِن» در جشنواره فیلم کوتاه اسلو با کسب دو جایزه

دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران منصوب شد

موفقیت فیلم کوتاه «گالو» در جشنواره فیلم صربستانی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا