پیوستن دو بازیگر دیگر به فیلم جدید و علمی-تخیلی زک اسنایدر

 

فهرست بازیگرهای فیلم علمی-تخیلی فانتزی «ماه سرکش» (Rebel Moon) به کارگردانی زک اسنایدر با پیوستن کری الویس و کوری استول گسترش یافت.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کری الویس، بازیگر فیلم «رابین هود: مردانی در لباس چسبان» به بازیگرهای فیلم علمی-تخیلی «ماه سرکش» شبکه‌ی نتفلیکس پیوست که زک اسنایدر، کارگردان فیلم «ارتش مردگان» سکان هدایت آن را در دست دارد.

براساس گزارش هالیوودریپورتر، این هنرپیشه‌ی ۵۹ ساله‌ی انگلیسی نقش پادشاه امپراتوری کهکشان را در فیلم «ماه سرکش» بازی خواهد کرد.

کوری استول، نامزد جایزه‌ی گلدن گلوب و بازیگر سریال «خانه‌ی پوشالی» نیز برای ایفای یک نقش نامعلوم در فیلم «ماه سرکش» انتخاب شده است.

این هنرپیشه‌ی ۴۶ ساله‌ی آمریکایی نقش دارن کراس/بلوجکت را در فیلم «مرد مورچه‌ای» شرکت مارول و نقش مایکل پرنس را در سریال «میلیاردها» شبکه‌ی شوتایم ایفا کرده است.

میخیل هایسمان و آلفونسو هررا از دیگر بازیگرانی هستند که به‌تازگی به فیلم علمی-تخیلی تازه زک اسنایدر پیوستند. تولید فیلم «ماه سرکش» شبکه‌ی نتفلیکس از اواخر ماه آوریل در نظر گرفته شروع می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم «ماه سرکش» آمده است: «زمانی‌که یک مستعمره‌ی آرام و صلح‌طلب در لبه‌ی کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مبهم برای یافتن جنگجویان تازه عازم سیاره‌های همسایه می‌شود تا از آن‌ها بخواهد که جامعه‌ی او را در حفظ موضع خود یاری کنند».

سوفیا بوتلا، بازیگر فیلم «فراتر از پیشتازان فضا» نقش اصلی این فیلم حماسی را ایفا می‌کند و چارلی هونام، بازیگر سریال «فرزندان آشوب»، جایمن هانسو، بازیگر فیلم «الماس خونین»، بائه دونا، بازیگر فیلم «اطلس ابر» و ری فیشر، بازیگر سریال «کارآگاه حقیقی» از اعضای تیم بازیگری آن به‌حساب می‌آیند.

در فهرست بازیگرهای فیلم «ماه سرکش» نام هنرپیشه‌های دیگری نظیر جنا مالون، بازیگر سریال «جالوت» و فیلم «شیطان نئونی»، استاز نیر، بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» و سریال «سوپرگرل»، ای دافی، بازیگر فیلم کوتاه «اسید نوآر»، شارلوت مگی، بازیگر سریال «ماوری‌ایکس»، اسکای یانگ، بازیگر سریال «هیلو» و فیلم «مهاجم مقبره»، روپرت فرند، بازیگر فیلم «هیتمن: مأمور ۴۷» و سریال «هوملند» و استوارت مارتین، بازیگر سریال «خانم اسکارلت و دوک» و فیلم «رابین هود» نیز به چشم می‌خورد.

زک اسنایدر نه‌تنها به صندلی کرگردانی فیلم «ماه سرکش» تکیه می‌زند، بلکه درکنار شی هتن، نویسنده‌ی فیلم «جان ویک ۳» و کرت جانستاد، نویسنده‌ی فیلم «بلوند اتمی»، فیلم‌نامه‌ی آن را براساس داستانی از خود و جانستد به رشته‌ی تحریر در آورده است. این فیلم یکی از آثاری خواهد بود که به موجب قرارداد «نخستین نگاه» بین شبکه‌ی نتفلیکس و شرکت استون کواری پروداکشنز متعلق به زک اسنایدر تولید می‌شود. دبورا اسنایدر، وسلی کولر و زک اسنایدر از شرکت Stone Quarry وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارند و اریک نیومن از شرکت گرند الکتریک به‌عنوان تهیه‌کننده و سارا بوون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کنند.

فیلم «ماه سرکش» همکاری دیگری را برای زک اسنایدر و شبکه‌ی نتفلیکس رقم می‌زند. این کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس ۵۶ ساله‌ی آمریکایی سکان هدایت فیلم سینمایی زامبی‌محور «ارتش مردگان» را در دست داشت و در پیش‌درآمد آن یعنی فیلم «ارتش سارقان» در نقش تهیه‌کننده ظاهر شد؛ اثری که در سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس به نمایش درآمد. زک اسنایدر همچنین مشغول کار روی انیمه «ارتش مردگان: لاس وگاس» و سریال «شامگاه ایزدان» برای این شبکه آنلاین است.

اخبار زیر از جدیدترین پروژه های سینمایی در هالیوود را میتوانید بخوانید:

اوما تورمن و ساموئل ال. جکسون بار دیگر همبازی شدند

مسیر برادران کوئن از هم جدا شد / ایتن هم دست به کار ساخت فیلم خود شد

بازگشت کاترین بیگلو به سینما با ساخت اقتباسی از رمان «آرورا»

سیدنی سوئینی به داکوتا جانسون در «مادام وب» پیوست / فیلمی از دنیای «مرد عنکبوتی»

اتشار اولین تصویر انیمیشن «گربه چکمه پوش 2» با صداپیشگی آنتونیو باندراس و سلما هایک

دنی ویلنوو خبر داد: نگارش فیلمنامه قسمت دوم «تل‌ماسه» پایان یافت

کارگردان «ددپول 3» مشخص شد

جدیدترین بازیگر فیلم «اوپنهایمر» کریستوفر نولان معرفی شد

تدارک استودیوی قرن بیستم برای ساخت قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو با بازی کنت برانا

ساخت قسمت دوم «من افسانه هستم» در دستور کار قرار گرفت / مایکل بی جردن به ویل اسمیت پیوست

بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار به «کریون شکارچی» پیوست

منبع: زومجی

 

 

مشاهده بیشتر

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا